Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1325
Назва: Актуальні проблеми філософії освіти та освітніх технологій
Автори: Будко, В. В.
Васильєва, М. П.
Баженов, О. В.
Волох, О. Ю.
Дишкант, Т. М.
Круковська, В. А.
Ніколов, П. О.
Єрмола, А. М.
Єрьоменко, О. А.
Коваленко, Д. В.
Гвалтюк, О. І.
Ключові слова: філософія освіти
методологія освіти
суб’єкт та об’єкт освіти
культура процеса освіти
зміст та мета освіти
індівідуальні та соціальні замовлення до освіти
освітні технології
техничні засоби навчання
безпосередне та дистанційне навчання
мова освіти
модельне та орігінальнє в освіті
виховання у сучасній освіті
керування розвитком особистості учня
керування та автономія освіти
суперництво та коллективізм в освіті
Дата публікації: 10-гру-2012
Короткий огляд (реферат): Проаналізувано сучасний стан освіти, виявлено суперечливість вимог до освіти, виказано альтернативність відображень вимог до освіти в філософії освіти, виявлено різноманітність уявлень про суб’єкт та об’єкт освіти в філософії освіти, показана залежність змісту та предметного складу освіти від філософії освіти, надан порівняльний аналіз критеріїв оцінок методик і освітніх технологій, проаналізувани тенденції засобів та мови освіти в умовах інформаційних мереж, що поширюються, визначени риси культури освіти, з’ясувани долі індивідуалізму та колективізму в освіті, яка є конкуруюча.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1325
Розташовується у зібраннях:Інші видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Actual_problems_of_education_and_educational_technologies.pdf677,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.