Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1325
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Будко, В. В. | - |
dc.contributor.author | Васильєва, М. П. | - |
dc.contributor.author | Баженов, О. В. | - |
dc.contributor.author | Волох, О. Ю. | - |
dc.contributor.author | Дишкант, Т. М. | - |
dc.contributor.author | Круковська, В. А. | - |
dc.contributor.author | Ніколов, П. О. | - |
dc.contributor.author | Єрмола, А. М. | - |
dc.contributor.author | Єрьоменко, О. А. | - |
dc.contributor.author | Коваленко, Д. В. | - |
dc.contributor.author | Гвалтюк, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-10T13:40:29Z | - |
dc.date.available | 2012-12-10T13:40:29Z | - |
dc.date.issued | 2012-12-10 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1325 | - |
dc.description.abstract | Проаналізувано сучасний стан освіти, виявлено суперечливість вимог до освіти, виказано альтернативність відображень вимог до освіти в філософії освіти, виявлено різноманітність уявлень про суб’єкт та об’єкт освіти в філософії освіти, показана залежність змісту та предметного складу освіти від філософії освіти, надан порівняльний аналіз критеріїв оцінок методик і освітніх технологій, проаналізувани тенденції засобів та мови освіти в умовах інформаційних мереж, що поширюються, визначени риси культури освіти, з’ясувани долі індивідуалізму та колективізму в освіті, яка є конкуруюча. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | Українська інженерно-педагогічна академія | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | філософія освіти | uk_UK |
dc.subject | методологія освіти | uk_UK |
dc.subject | суб’єкт та об’єкт освіти | uk_UK |
dc.subject | культура процеса освіти | uk_UK |
dc.subject | зміст та мета освіти | uk_UK |
dc.subject | індівідуальні та соціальні замовлення до освіти | uk_UK |
dc.subject | освітні технології | uk_UK |
dc.subject | техничні засоби навчання | uk_UK |
dc.subject | безпосередне та дистанційне навчання | uk_UK |
dc.subject | мова освіти | uk_UK |
dc.subject | модельне та орігінальнє в освіті | uk_UK |
dc.subject | виховання у сучасній освіті | uk_UK |
dc.subject | керування розвитком особистості учня | uk_UK |
dc.subject | керування та автономія освіти | uk_UK |
dc.subject | суперництво та коллективізм в освіті | uk_UK |
dc.title | Актуальні проблеми філософії освіти та освітніх технологій | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Інші видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Actual_problems_of_education_and_educational_technologies.pdf | 677,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.