Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1325
Название: Актуальні проблеми філософії освіти та освітніх технологій
Авторы: Будко, В. В.
Васильєва, М. П.
Баженов, О. В.
Волох, О. Ю.
Дишкант, Т. М.
Круковська, В. А.
Ніколов, П. О.
Єрмола, А. М.
Єрьоменко, О. А.
Коваленко, Д. В.
Гвалтюк, О. І.
Ключевые слова: філософія освіти
методологія освіти
суб’єкт та об’єкт освіти
культура процеса освіти
зміст та мета освіти
індівідуальні та соціальні замовлення до освіти
освітні технології
техничні засоби навчання
безпосередне та дистанційне навчання
мова освіти
модельне та орігінальнє в освіті
виховання у сучасній освіті
керування розвитком особистості учня
керування та автономія освіти
суперництво та коллективізм в освіті
Дата публикации: 10-дек-2012
Краткий осмотр (реферат): Проаналізувано сучасний стан освіти, виявлено суперечливість вимог до освіти, виказано альтернативність відображень вимог до освіти в філософії освіти, виявлено різноманітність уявлень про суб’єкт та об’єкт освіти в філософії освіти, показана залежність змісту та предметного складу освіти від філософії освіти, надан порівняльний аналіз критеріїв оцінок методик і освітніх технологій, проаналізувани тенденції засобів та мови освіти в умовах інформаційних мереж, що поширюються, визначени риси культури освіти, з’ясувани долі індивідуалізму та колективізму в освіті, яка є конкуруюча.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/1325
Располагается в коллекциях:Інші видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Actual_problems_of_education_and_educational_technologies.pdf677,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.