Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/9005
Title: Проектування важільних механізмів в курсі ТММ з використанням ПЕОМ
Other Titles: The theory of mechanisms and machines is a fundamental disci­pline for students of machine-building profile, and the course project-the first comprehensive work, the main provisions of which are used in the future in the study of special disciplines
Authors: Сичов, Ю. І.
Вадимов, Е. О.
Sychev, Yu.
Vadimov, E.
Keywords: динамiчний аналiз механізму
структурна група
момент інерції маховика
привод
диференціальне рiвняння
ланка
динамiчна модель
Dynamic analysis of the mechanism
structural group
the moment of inertia of the flywheel
dif­ferential equation
drive
dynamic model
link
Issue Date: 2019
Publisher: УІПА
Citation: Сичов Ю. І. Проектування важільних механізмів в курсі ТММ з використанням ПЕОМ / Ю. І. Сичов, Е. О. Вадимов // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 23. - С. 58-67.
Series/Report no.: № 23;
Abstract: У статтi наведено виклад оригинально! методики комплексного розрахунку важшьного механiзму другого класу, наведено програмне забезпечення що включае оригшальш методи­ки, встановленi в середовищi TurboPascal, робочу програму розрахунку мехашзму розробляе сам користувач, керуючись доданими методичними вказiвками, вiзуалiзацiя роботи програми заснована на використанш графiчних засобiв середовища TurboPascal, серйозна увага придь ляеться контролю правильностi роботи програми на вах етапах !! розробки, результати робо­ти програми можна спостершати на екрані дисплея i роздруковувати на твердому носії, графiчнi побудови вручну повнiстю відсутні.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/9005
ISSN: 2079-1747
Appears in Collections:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
admin-jmash,+9.pdfDOI 10.32820/2079-1747-2019-23-58-67607,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.