Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8992
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДудка, У. Т.-
dc.contributor.authorDudka, U.-
dc.date.accessioned2024-10-15T08:52:32Z-
dc.date.available2024-10-15T08:52:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДудка У. Т. Експериментальна перевірка ефективності структурно-організаційної моделі підготовки майбутніх економістів засобами ІКТ / У. Т. Дудка // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 62. - С. 77-85.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8992-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему підготовки фахівців економічного профілю до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Узагальнення теоретичних положень із визначення змісту та структури готовності дозволив сформулювати дефініцію готовності до професійної діяльності майбутніх економістів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Визначена готовність має системну структуру і виступає як сукупність, взаємодія і взаємопроникнення компонентів: особистісно-мотиваційного, змістового, операційного. На основі праць вітчизняних науковців обґрунтовано організаційно-педагогічні умови, що забезпечують формування готовності до професійної діяльності майбутніх економістів засобами ІКТ в агротехнічних коледжах (використання комп’ютерно орієнтованих форм та методів організації навчання, активізація пізнавальної діяльності засобами ІКТ, організація дистанційного навчання на базі системи Moodle як складник комп’ютерно орієнтованої освіти майбутніх економістів). Розглянуто реалізацію зазначених умов у процесі підготовки майбутніх економістів уколеджах. Описано розроблену структурно-організаційну модель підготовки майбутніх економістів засобами ІКТ в агротехнічних коледжах. Блоками моделі є: цільовий, концептуальний, організаційно-технологічний, результативний. Виділено критерії та рівні для оцінки сформованості готовності майбутніх економістів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційний технологій. Із метою перевірки ефективності запропонованих умов та моделі проведене експериментальне дослідження. Педагогічний експеримент проводився вдекілька етапів (констатувальний, пошуковий, формувальний, узагальнювальний). Описано діагностувальні заходи для перевірки сформованості готовності до професійної діяльності за виділеними критеріями та рівнямидо та після впровадження організаційно-педагогічних умов. Наведено узагальнювальні результати проведення експерименту. Зроблено висновки щодо ефективноісті запропонованої моделі та організаційно-педагогічних умов.. The problem of training economics specialists for professional activities by means of information and communication technologies is discussed in the article. Thegeneralization of theoretical concepts for determining the content and structure of readiness allowed us to formulate a definition of readiness for the professional activities of future economists by means of information and communication technologies. This readiness has a system structure and is viewed as an aggregate, interaction and interpenetration of personality-motivational, informative, and operational components.The organizational and pedagogical conditions that ensure the formation of readiness for professional activities of future economists by means of ICT in agrotechnical colleges are substantiated with regard toscholarly works of domestic scientists (usingcomputer-oriented forms and methods of organizing education, enhancing cognitive activityby means of ICT, organizing distance learning based on the Moodle system as a component of computer-oriented education of future economists). The article also considersthe implementation of these conditions in process of training future economists in colleges and describesthe designedstructural-organizational model for training future economists by means of ICT in agrotechnical colleges. The model comprises targeted, conceptual, organizational-technological, and resultant blocks. Criteria and levels for assessing the readiness of future economists for professional activity by means of information and communication technologies are highlighted. In order to verify the effectiveness of the proposed model and conditions, an experimental study was conducted. The pedagogical experiment was carried out in several stages (ascertaining, searching, forming, and generalizing). The article describes the diagnostic measures to check the preparedness for professional activity according to the criteria and levels selected before and after the implementation of the organizational and pedagogical conditions. The generalized results of the experiment are presented in the paper. Conclusions on the effectiveness of the proposed model and organizational and pedagogical conditions are made.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 62;-
dc.subjectпідготовка економістівuk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectпедагогічний експериментuk_UA
dc.subjectзасоби інформаційно-комунікаційних технологійuk_UA
dc.subjecttraining of economistsuk_UA
dc.subjectpedagogical experimentuk_UA
dc.subjectmeans of information and communication technologiesuk_UA
dc.subjectreadiness for professional activityuk_UA
dc.titleЕкспериментальна перевірка ефективності структурно-організаційної моделі підготовки майбутніх економістів засобами ІКТuk_UA
dc.title.alternativeExperimental verification of the effectiveness of the structural-organizational model of training future economists by means of ICTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+11 (1).pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-62-77-85338,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.