Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8986
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Канюк, Г. І. | - |
dc.contributor.author | Андреєв, О. В. | - |
dc.contributor.author | Мезеря, А. І. | - |
dc.contributor.author | Прокопенко, О. О. | - |
dc.contributor.author | Антоненко, Н. С. | - |
dc.contributor.author | Kanyuk, G. | - |
dc.contributor.author | Andrуeуеv, O. | - |
dc.contributor.author | Mezerya, A. | - |
dc.contributor.author | Prokopenko, O. | - |
dc.contributor.author | Antonenko, N. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-15T07:41:20Z | - |
dc.date.available | 2024-10-15T07:41:20Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Узагальнення досвіду створення лабораторної бази для проведення занять з дисциплін професійного циклу при підготовці інженерів-педагогів для нафтогазової галузі / Г. І. Канюк, О. В. Андреєв, А. Ю. Мезеря, О. О. Прокопенко, Н. С. Антоненко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 62. - С. 24-35. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8986 | - |
dc.description.abstract | У статті узагальненодосвід створення лабораторної бази використовуваної при викладанні навчальних курсів, присвячених вивченню обладнання газового господарства та спрямованих на формування професійних компетентностей при підготовці інженерів-педагогів спеціальності 015 «Професійна освіта (Нафтогазова справа)» на кафедрі теплоенергетики та енергозберігаючих технологій Української інженерно-педагогічної академії.Описано системний підхід до створення лабораторної бази, основними ідеями якого є:–створення лабораторного стенду з використаннямреальноїпромислової газорозподільної станції (ГРС);–створення універсального стенда ГРС, що включає такі основні структурні елементи, як вузол підготовки природного газу, газорегуляторний пункт, вузол комерційного обліку спожитого газу, одоризаційнуустановку;–врахування специфіки та особливостей використання обладнання та вимірювальної техніки, що застосовуються в нафтогазовій галузі;–постановка комплексу лабораторних робіт для використання при викладанні ряду дисциплін циклу професійної підготовки, передбачених навчальним планом і спрямованого на формування у студентів знань характеристик обладнання газового господарства і формування умінь визначення їх параметрів і характеристик, а також їх регулювання;–розробка методичного забезпечення лабораторної бази з урахуванням компетентностей, якими маєволодіти майбутній фахівець нафтогазової галузі, викладач спеціальних дисциплін в хімічній і нафтогазовій галузях, і вимог до програмних результатівйого навчання;–врахування специфіки підготовки інженерно-педагогічних кадрів для викладання спеціальних дисциплін в навчальних закладах системи професійно-технічної освіти;–облік сучасних вимог енерго-та ресурсозбереження при розробці та створенні лабораторної бази.Показано, що використання лабораторної бази привикладанні професійних дисциплін забезпечує формування у студентів твердих практичних умінь і навичок налагодження, настройки та експлуатації газової апаратури і обладнання, що є особливо важливимдля успішної інженерно-педагогічної діяльності. The article presents the experience in creating laboratory facilities to teach courses dealing with studying theequipment for the oil and gas industry and aiming to shape professional competencies while training students specializing intheprogram subject area 015 "Vocational education(Oil and GasEngineering)" at the Department of Power Engineering and Energy Saving Technologies of Ukrainian Engineering PedagogicsAcademy.The main ideas describing a systematic approach to establishing laboratory facilities include: –establishing a laboratory stand at the scale of a real industrial gas distribution station (GDS);–establishing a universal stand of the GDS, including such basic structural elements as a natural gas preparation unit, a gas control unit, a measuring unit for gas consumption, an odorizer, a gas pipeline;–consideringthe specifics and characteristics of operating appliances and measuring equipment used in the oil and gas industry;–developing a set of laboratory experiments used in teaching a number of courses envisaged in the curriculum and aimed at expanding students' knowledge of the characteristics of the oil and gas industry equipment and forming skills for determining its parameters and characteristics, as well as ways to regulate –developingdidactic support for the classes where the use of the established laboratory facilities is involved; –developing methodological provision for laboratory facilities with regard to the competencies required to become a specialist in the field of the oil and gas industry, specializing in teaching specific courses in the chemical and oil and gas fields, and the requirements for the results of training; –taking into account the specifics of training the teaching staff for the vocational education system;–taking into consideration the requirements on saving energy and resources while developing and establishing laboratory facilities.It is evident that the use of laboratory facilities as a part of the training process ensures that students obtain practical skills for application, adjustment and operation of the equipment used in the oil and gas industry. Mastering the above-mentionedhard skills will enable students to succeed professionally in the future. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | УІПА | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 62; | - |
dc.subject | лабораторна база | uk_UA |
dc.subject | нафтогазова справа | uk_UA |
dc.subject | газорозподільна станція | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | газорегуляторний пункт | uk_UA |
dc.subject | комерційний облік газу | uk_UA |
dc.subject | практичні навички | uk_UA |
dc.subject | підготовка фахівців для нафтогазової галузі | uk_UA |
dc.subject | професійні компетенції | uk_UA |
dc.subject | laboratory base | uk_UA |
dc.subject | oil and gas busines | uk_UA |
dc.subject | gasdistribution station | uk_UA |
dc.subject | gas distribution plant | uk_UA |
dc.subject | vocational education | uk_UA |
dc.subject | gas metering | uk_UA |
dc.subject | training specialists for the oil and gas industry | uk_UA |
dc.subject | practical skills | uk_UA |
dc.subject | professional competency | uk_UA |
dc.title | Узагальнення досвіду створення лабораторної бази для проведення занять з дисциплін професійного циклу при підготовці інженерів-педагогів для нафтогазової галузі | uk_UA |
dc.title.alternative | Lessons learned on establishing laboratory facilities to conduct classes in specialized disciplineswhile trainingengineering teaching professionals in the field of the oil andgas industry′ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+5 (1).pdf | https://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-62-24-35 | 815,08 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.