Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8982
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХарківський, В. С.-
dc.contributor.authorKharkivskyi, V.-
dc.date.accessioned2024-10-10T09:48:11Z-
dc.date.available2024-10-10T09:48:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationХарківський В. С. Етапи дослідження розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі в післядипломній освіті / В. С. Харківський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 15-22.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8982-
dc.description.abstractУ статті автором обґрунтовано етапи дослідження розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі впіслядипломній освіті, а саме: перший етап (2013-2014 рр.) –присвячено вивченню філософської, педагогічної, медичної та юридичної літератури з проблеми дослідження; визначеннюпонятійного апарату, об’єкта, предмета, мети, гіпотези тазавданьдослідження; другийетап (2014-2015рр.) –визначено критерії, показникита рівні розвитку ПК фахівців медичної галузі вПО, відібрано, апробовано методики та методи оцінювання рівня розвитку цієї компетентності; проведено констатувальний етаппедагогічногоексперименту, здійснено аналіз отриманих даних; розроблено структурно-функціональну модель системи розвитку ПК фахівців медичної галузі вПО; третій етап (2015-2017 рр.) –було впроваджено структурно-функціональну модель системи розвитку ПК фахівців медичної галузі вПО; четвертийетап (2017-2018рр.) –здійснено перевірку ефективності впровадження цієї моделі; статистичну обробку отриманих експериментальних даних; уточнено практичні висновки; здійснено літературне оформлення дисертації.Автор доходить висновку, що проведене дослідження не вичерпує всієї різноманітності питань, пов’язанихіз розвитком правової компетентності фахівців медичної галузі впіслядипломній освіті. Воно дозволяє окреслити ті проблеми,які потребують додаткового вивчення, а саме: подальшої розробки потребує проблема методологічного забезпечення управління розвитком правової компетентності фахівців медичної галузі в післядипломній освіті та охоронооздоровчого права («health law») відповідно до вимог сьогодення.. The author presents the stages of the study on the development of legal competence of medical professionals in the system of postgraduate education: the first stage (2013-2014) dealt with studying philosophical, pedagogical, medical and legal literature on the problem under investigation and implied defining the conceptual apparatus, subject, object, purpose, hypothesis and objectives of the research; the second stage (2014-2015) was dedicated to defining criteria, indicators and levels of legal competence development of medical industry specialists in the system of postgraduate education; selecting, testing and developing methodology and methods for assessing the level of the development of this competence; сonducting the indicative pedagogicalstage of the experiment; analyzing the obtained data; designing a structural-functional model of the system of the legal competence development of medical industry specialists in postgraduate education; the third stage (2015-2017) dealt with introducing astructural-functional model of the system of legal competence development of medical industry specialists in postgraduate education; the fourth stage (2017-2018) was dedicated to testing the effectiveness of the implementation of this model; statistical processing of the obtained experimental data; clarifying practical conclusions; drawing up the thesis.The author comes to the conclusion that the study does not exhaust the full range of issues related to the development of legal competence of medical professionals in the system of postgraduate education. It allows us to outline the problems that need additional research, namely the problem of methodological support for managing the development of legal competence of medical professionals in the system of postgraduate education and health law in accordance with the modern requirements.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 61;-
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectправова компетентністьuk_UA
dc.subjectфахівці медичної галузіuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UA
dc.subjectструктурні компонентиuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectlegal competenceuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectmedical industry specialistsuk_UA
dc.subjectstructural componentsuk_UA
dc.subjectpostgraduate educationuk_UA
dc.subjectcriteriauk_UA
dc.titleЕТАПИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІuk_UA
dc.title.alternativeStages of the research on the development of legal competence of specialists in the medical sector in postgraduate educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+15.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-15-22431,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.