Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8978
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛунячек, В. Е.-
dc.contributor.authorLunyachek, V.-
dc.date.accessioned2024-10-10T09:08:58Z-
dc.date.available2024-10-10T09:08:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛунячек В. Е. Формування креативного мислення студентів у процесі професійного навчання / В. Е. Лунячек // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 112-120.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8978-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються проблеми формування креативного мислення студентів закладів вищої освіти як відповіді на виклики сучасного ринку праці. Проведено аналіз робіт провідних світових експертів у сфері освіти, матеріалів всесвітнього економічного форуму за 2018 р. Акцент зроблено на формуванні окремих спеціальних компетентностей студентів у процесі вивчення дисципліни «Креативні технології навчання» на бакалаврському рівні в Українській інженерно-педагогічній академії. Зроблено також висновок щодо необхідності трансформації ментальності викладачів закладів вищої освіти щодо наповнення й організації навчального процесу з урахуванням потреб ринку праці в умовах четвертої технологічної революції. Увага сфокусована на необхідності знайомства студентів з процесом трансферу технологій, як результату комерціалізації процесу створення інновацій, мотивуванні студентів до особистого інноваційного розвитку. Підкреслена необхідність трансформації ментальних моделей підготовки фахівців на засадах системного підходу тощо. The paper considers the problems of forming the creative thinking of students of higher education institutions as solutions to the challenges of the modern labour market. The analysis of the works of leading world experts in the field of education and materials of the World Economic Forum for2018has been carried out. The emphasis is on the formation of separate special competencies of students in the process of studying the discipline "Creative Technologies of Education" at the Bachelor level in the Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy. The conclusionhas been made on the necessity of the transformation of the mentality of teachers of higher education institutions regarding the filling and organization of the educational process taking into account the needs of the labour market in the conditions of the fourth technological revolution. Attention is focused on the need for students to familiarize themselves with the technology transfer process, as a result of the commercialization of the process of creating innovations, motivating students to personal innovation development. The necessity of transformation of mental models of training specialists on the basis of a system approach is emphasized.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 61;-
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectструктура компетентностіuk_UA
dc.subjectкреативні технології навчанняuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectспеціальна компетентністьuk_UA
dc.subjectринок праціuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectcompetence structureuk_UA
dc.subjectcreative learning technologiesuk_UA
dc.subjectsystem approachuk_UA
dc.subjectprofessional teachinguk_UA
dc.subjectspecial competenceuk_UA
dc.subjectlabour marketuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of creative mindset in students in the course of vocational educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+11.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-112-120417,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.