Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8973
Название: | РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПРОФІЛЮУ СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ |
Другие названия: | Development of professional competence of motor transport engineers in the system of postgraduate pedagogical education |
Авторы: | Горностаєва, О. О. Hornostaieva, О. |
Ключевые слова: | автотранспортний профіль науково-педагогічний працівник інженер-педагог підвищення кваліфікації інженерно-педагогічна освіта motor transport profile scientific and pedagogical worker engineer-teacher qualification improvement engineering-pedagogical education |
Дата публикации: | 2018 |
Издательство: | УІПА |
Библиографическое описание: | Горностаєва О. О. Розвиток професійної компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю у системі післядипломної педагогічної освіти / О. О. Горностаєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад - Харків, 2018. - № 61. - С. 95-103. |
Серия/номер: | № 61; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто розвиток професійної компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю всистемі післядипломної педагогічної освіти. Сьогодні особливого значення в системі вищої освіти набуває вдосконалення педагогічної майстерності викладачів.Основою педагогічної майстерності викладача є педагогічна компетентність. Потреба в підвищенні кваліфікації інженерів-педагогів обумовлена: змінами зовнішнього і внутрішнього середовища, удосконаленням процесу управління, освоєнням нових видів і сфер діяльності. Підвищення кваліфікації інженерів-педагогів спрямоване на вдосконаленнята поглиблення ними своїх знань, умінь і навичок за професією чи здобутою спеціальністю відповідно до вимог виробництва або сфери послуг на прикладі автотранспорту.Визначено, що процес підвищення кваліфікації компенсує недоліки базової педагогічної або технічної підготовки інженерів-педагогів, допомагає їм адаптуватися до результатів розвитку новітніх досягнень у науці та техніці, оволодіти сучасними технологіями, знаннями, а також підвищити свій методичний рівень.Проведено аналіз розвитку системи, якою є післядипломна педагогічна освіта, що спрямована на вирішення проблем підготовки та підвищення кваліфікації працівниківпедагогічних кадрів. Встановлено, що в процесі підвищення кваліфікації забезпечуються необхідні передумови для формування та розвитку компетентності інженера-педагога, яка є важливою складовою концепції навчання впродовж життя. Виявлено, що система підвищення кваліфікації є досить потужнимі ефективнимінструментом, який здатний сприяти професійному розвитку інженера-педагога, а відповідно й забезпечити динамічність організаційного розвитку освітньої сфери.На підставі аналізу наукових джерел з‘ясовано, що інженерно-педагогічна освіта–це не механічне поєднання двох видів освіти, а якісно новий вид знань, для якого характерне взаємопроникнення однієї галузі в іншу, тісна й раціональна інтеграція психолого-педагогічного, інженерно-технічного та виробничо-технологічного компонентів у підготовці фахівця. The article discusses the development of professional competence of motor transport engineers in the system of postgraduate pedagogical education. Today, the improvement of the pedagogical skills of teachers is of particular importance in the higher education system. The basis of the teacher‘s pedagogical skills is pedagogical competence.The need to improve the skills of engineers-teachers results from changes in the external and internal environment, improvement of the management process, development of new types and fields of activity. Advanced training of engineers-teachers is aimed atimproving and deepening their knowledge and skills in a profession or a received specialty in accordance with the requirements of the production or services sector on the example of the motor transport sphere.The paper substantiates that the process of advanced training compensates for the shortcomings of basic pedagogical or technical training of engineers-teachers, helps them adapt to the results of the development of the latest achievements in science and technology, master modern technologies, knowledge, and also improve their methodological level. The analysis of the development of the system, which is postgraduate pedagogical education, aimed at solving the problems of training and raising the level of skills of teaching staff, has been carried out. It has been established that in the process of advanced training the necessary prerequisites are provided for the formation and development of the engineer-teacher‘s competence, which is an important component of the concept of lifelong learning.The article reveals that the advanced training system is quite a powerful and effective tool that is able to contribute to the professional development of the engineer-teacher, and accordingly to ensure the dynamic organizational development of the educational sphere.Based on the analysis of scientific sources, it has been found that engineering-pedagogical education is not a mechanical combination of two types of education, but a qualitatively new type of knowledge, which is characterized by the interpenetration of one industry into another, the close and rational integration of psychological, educational, engineering and production technological components in the training of specialists. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8973 |
ISSN: | 2074-8922 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+6.pdf.crdownload | https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-95-103 | 536,1 kB | Unknown | Просмотреть/Открыть |
admin-ojs3,+6 (1).pdf | 536,1 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.