Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8933
Title: | ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ПОБУДОВИ ОСВІТНІХ ТРАЄКТОРІЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ |
Authors: | ДЕРКАЧ, Олександр |
Issue Date: | 2024 |
Abstract: | Сучасна епоха цифровізації освіти висуває особливо важливе завдання – розробити ефективні методи індивідуалізованого навчання. Розглянуто використання кастомізованих модулів штучного інтелекту (Artificial Intelligence, далі – АІ) для створення персоналізованих траєкторій навчання. Характерологічну увагу приділено таким модулям, як модуль тестування та оцінювання досягнень студента (AI tester), модуль побудови профіля студента (AI student profile), модуль побудови траєкторії навчання (AI study trajectory), модуль Репетитор (AI tutor) та модуль Куратор (AI curator). Наголошено, що використання кастомізованих модулів штучного інтелекту є потужним інструментом у створенні персоналізованих траєкторій навчання. Пропоновані модулі не тільки забезпечать індивідуалізований підхід до навчання, а й підвищать ефективність процесу навчання загалом. Подальші дослідження в цій галузі сприятимуть більш доступній ефективній та адаптованій освіті, що забезпечуватиме потреби кожного учня |
Description: | Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977 |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8933 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-242-245.pdf | 537,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.