Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8917
Назва: РОЛЬ УЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ В РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІНТЕРАКТИВНИМИ ЗАСОБАМИ НАВЧАННЯ
Автори: ЧЕПЕЛЬ Роман
Ключові слова: освіта
культурна підтримка
інтерактивні ігри
міжнародні школи
воєнний стан
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Українська освітня система в умовах воєнного стану постає перед важливим завданням – реалізацією реформ та інновацій. Використання інтерактивних ігор та онлайн-ресурсів, створення міжнародних українських шкіл та підтримка культури в сім'ях сприяють зміцненню української ідентичності та забезпечують кращі умови для розвитку кожної української дитини.
Опис: Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8917
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbForumSOIS-2024-181-184.pdf427,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.