Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8915
Назва: ВИКЛАДАННЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ІСТОРІЇ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ГЕНДЕРНА ТА ІНКЛЮЗИВНА ІСТОРІЯ
Автори: ТОПОЛЬНИЦЬКА, Юлія
Ключові слова: інклюзивна та гендерна історія
Нова українська школа
інклюзивне суспільство
середньовічна історія
дискримінація
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано актуальність змін у підходах до викладання в Новій українській школі (НУШ). Виокремлено ключові питання з історії середньовічної Русі-України, які потребують переосмислення й висвітлення на уроках історії у школі. Аргументовано важливість впровадження гендерної та інклюзивної історії у школі
Опис: Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8915
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbForumSOIS-2024-175-177.pdf443,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.