Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8907
Title: | ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ |
Authors: | ЖИХОРСЬКА, Оксана |
Keywords: | штучний інтелект майбутні вчителі історії вища освіта оптимізація роботи викладача |
Issue Date: | 2024 |
Abstract: | Використання технологій штучного інтелекту в підготовці майбутніх учителів історії може оптимізувати різні аспекти діяльності викладача, зокрема підготовку до навчальних занять, розроблення методичного забезпечення, оцінювання навчальних досягнень студентів. Такі технології можуть допомогти в аналізі навчальної інформації, створенні візуального контенту, індивідуалізації навчання, організації інтерактивного навчання та гейміфікації освітнього процесу. Однак виникають проблеми щодо виконання студентами робіт за допомогою штучного інтелекту, а перед викладачами постає завдання з їх ідентифікації, що потребує впровадження політики доброчесного використання штучного інтелекту в освіті й модифікації засобів контролю навчальних досягнень студентів. Інтеграція в освітнє середовище технологій з використанням штучного інтелекту вважається перспективною та сприятиме оптимізації роботі викладачів і підвищенню якості навчання |
Description: | Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977 |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8907 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-140-144.pdf | 476,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.