Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8878
Назва: ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНА МЕТОДОЛОГІЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО СУПРОВОДУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ, ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ
Автори: РОСТОКА, Марина
Ключові слова: трансдисциплінарність
інформаційно-аналітичний супровід
цифрова трансформація
освіта
педагогіка
психологія
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Ростока М Трансдисциплінарна методологія інформаційно-аналітичного супроводу цифрової трансформації освіти, педагогіки і психології / М. Ростока // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2024) : збірник матеріалів (тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (Київ-Харків, 26-29 берез. 2024 р) / [за наук. ред. М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного ; упоряд. М. Л. Ростока] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. – С. 15-20.
Короткий огляд (реферат): Актуалізовано проблему трансдисциплінарної методології інформаційноаналітичного супроводу освіти, педагогіки й психології. Застосування зазначеної методології представлено на прикладі організації і проведення наукових досліджень відділом наукового інформаційно-аналітичного супроводу освіти Державноїнауково-педагогічної бібліотеки України іменіВ.О.Сухомлинського. Окреслено шлях авторської ідеї запровадження трансдисциплінарного підходу восвіті. Проаналізовано науковий доробок українських дослідників. Наголошено на ролі трансдисциплінарних дослідницьких команд у контексті окресленої тематики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8878
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbForumSOIS-2024-16-21.pdf487,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.