Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8664
Название: ДОЦІЛЬНІСТЬ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ
Авторы: Чобіток, В.І.
Швець, Д.Д
Дата публикации: 2024
Издательство: Українська інженерно-педагогічна академія
Библиографическое описание: Чобіток В. І. Доцільність просування продукції в соціальних мережах: стратегічні аспекти / В. І. Чобіток, Д. Д. Швець // Освіта та наука для відновлення країни : зб. матеріалів LVII Всеукр. наук.-практ. конф. наук.-пед. працівників, науковців та аспірантів (13-17 трав. 2024 р.) / Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2024. – Т. 3. – С. 157-159.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8664
Располагается в коллекциях:Тези співробітників та викладачів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
volume 3 conference-157-159.pdf486,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.