Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8664
Title: ДОЦІЛЬНІСТЬ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ
Authors: Чобіток, В.І.
Швець, Д.Д
Issue Date: 2024
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Чобіток В. І. Доцільність просування продукції в соціальних мережах: стратегічні аспекти / В. І. Чобіток, Д. Д. Швець // Освіта та наука для відновлення країни : зб. матеріалів LVII Всеукр. наук.-практ. конф. наук.-пед. працівників, науковців та аспірантів (13-17 трав. 2024 р.) / Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2024. – Т. 3. – С. 157-159.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8664
Appears in Collections:Тези співробітників та викладачів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
volume 3 conference-157-159.pdf486,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.