Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧобіток В.І.-
dc.contributor.authorГодунов С.Д-
dc.date.accessioned2024-10-01T06:30:11Z-
dc.date.available2024-10-01T06:30:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧобіток В. І. Ефективність маркетингових інструментів у розвитку підприємницької діяльності / В. І. Чобіток, С. Д. Годунов // Освіта та наука для відновлення країни : зб. матеріалів LVII Всеукр. наук.-практ. конф. наук.-пед. працівників, науковців та аспірантів (13-17 трав. 2024 р.) / Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2024. – Т. 3. – С. 137-139.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8657-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UA
dc.titleЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
volume 3 conference-137-139.pdf354,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.