Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8642
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛитвин, О. В.-
dc.contributor.authorLytvyn, О. V.-
dc.date.accessioned2024-09-16T09:39:49Z-
dc.date.available2024-09-16T09:39:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛитвин О. В. Проєктування освітнього середовища закладу вищої освіти на засадах педагогічного дизайну / О. В. Литвин // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2024. – N 82. - С. 7-13.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8642-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано принципи та особливості проєктування освітнього середовища закладу вищої освіти на засадах педагогічного дизайну, визначено сучасні тенденції підготовки майбутніх викладачів професійного навчання. Метою статті є визначення, обґрунтування та аналіз особливостей проєктування освітнього середовища закладу вищої освіти на засадах педагогічного дизайну в сучасних умовах підготовки майбутніх викладачів професійного навчання. Було виявлено та проаналізовано стадії проєктування педагогічного дизайну освітнього середовища закладу вищої освіти в сучасних умовах. Проаналізована модель проєктування педагогічного дизайну. Визначено, що знання основ педагогічного дизайну є актуальним як для викладачів, що працюють в сучасних умовах (дистанційна освіта, модернізації вищої освіти), так і для здобувачів вищої освіти – майбутніх викладачів професійного навчання, що навчаються дистанційно і деколи вирішують завдання декомпозиції пропонованої системної моделі ресурсного забезпечення дисципліни в режимі самостійної роботи. Сьогодні педагогічний дизайн - це комплексна міждисциплінарна проєктно-художня діяльність, що інтегрує природничі, технічні, гуманітарні знання, інженерне і художнє мислення, що на промисловій основі прагне до створення предметного світу в надзвичайно великій «зоні контакту» його з людиною в усіх без винятку сферах. Центральною проблемою педагогічного дизайну є створення культурно- та антропоподібного предметного світу, що естетично оцінюється як гармонійний та цілісний. Звідси особливо важливе використання поряд з інженерно-технічними та природничими знаннями засобів гуманітарних дисциплін – філософії, культурології, соціології, психології. Таким чином, педагогічний дизайн може розглядатися як одна з найважливіших складових підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів, а також технологією самоактуалізації здобувачів освіти, що реалізується в сучасних умовах.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the principles and features of designing the educational environment of higher education based on pedagogical design, and identifies current trends in the training of future vocational education teachers. The purpose of the article is to identify, substantiate and analyze the features of designing an educational environment of higher education based on pedagogical design in modern conditions for training future vocational teachers. The stages of designing the pedagogical design of the educational environment of higher education in modern conditions were identified and analyzed. The instructional design design model is analyzed. It has been determined that knowledge of the fundamentals of pedagogical design is very important both for teachers working in modern conditions (distance education, modernization of higher education), and for applicants for higher education - studying remotely and sometimes solving the problem of decomposing the proposed system model of future teachers of vocational training. resource provision of the discipline in the mode of independent work Today, pedagogical design is a complex interdisciplinary design and artistic activity that integrates natural, technical, humanitarian knowledge, engineering and artistic thinking, striving on an industrial basis to create a subject world in an extremely large “contact zone” of it with a person in all areas without exception. The central problem of pedagogical design is the creation of a culturally and anthropologically similar objective world, aesthetically assessed as harmonious and holistic. Hence, it is especially important to use, along with engineering, technical and natural knowledge, the means of the humanities - philosophy, cultural studies, sociology, psychology. Thus, pedagogical design can be considered as one of the most important components of the training and retraining of teaching staff, as well as a technology for self-actualization of education seekers implemented in modern conditions.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 82;-
dc.subjectпедагогічний дизайнuk_UA
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectосвітні потребиuk_UA
dc.subjectpedagogical designuk_UA
dc.subjectproject activityuk_UA
dc.subjecteducational environmentuk_UA
dc.subjecteducational needsuk_UA
dc.titleПроєктування освітнього середовища закладу вищої освіти на засадах педагогічного дизайнуuk_UA
dc.title.alternativeDesigning the educational environment of a higher educational institution on the basis of pedagogical designuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Литвин+О..pdfстаття у Пробл.інж.-пед.освіти2,38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.