Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8637
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛитвин, Світлана-
dc.contributor.authorLYTVYN, Svetlana-
dc.date.accessioned2024-09-15T08:01:35Z-
dc.date.available2024-09-15T08:01:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛитвин, С. (2022). Modeling as a way of productive knowledge acquisition. Adaptive Management: Theory and Practice. Series Pedagogics, 13(25). https://doi.org/10.33296/2707-0255-13(25)-16uk_UA
dc.identifier.issn2707-0255-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8637-
dc.description.abstractВ статті розглянутоактуальна на сьогодення тема щодо представлення навчального матеріалу, а саме моделюваннюяке, в свою чергу виступає якшлях продуктивного засвоєння знань. Приведено класифікацію видів моделей, за допомогою яких можливо надавати інформацію. Розглянуто поняття візуального інформаційного поля, як форми подання інформації, яка сприймається суб'єктом через зоровий (візуальний) канал і яку можна помістити в поле зору людини для безпосереднього сприйняття.Важливою проблемою при переході до нової системи освіти є проблема відбору, структурування та моделювання змісту навчального матеріалу, надання йому чіткості та логічного обґрунтування, а також створення на цій основі моделей представлення знань та умінь, які дозволять найбільш продуктивно засвоювати навчальний матеріал. У сучасному суспільстві широке поширення набуло поняття моделі, яке висловлює відносини між об'єктами А і В. З гносеологічної точки зору модель є інформаційним заступником-замінникоморигіналу тамає цільовий характер, тому що модельна відповідність опосередкована певною метою і різним цілям відповідно будуть належать різні моделі. Модель виконує такі гносеологічні функції: 1) модельможенестиінформацію про оригінал, опосередковану модельним відображенням; 2) в силу своїх специфічних властивостей, відмінних від властивостей оригіналу, модель дозволяє одержувати додаткову інформацію, розширювати інформаційний простір; 3) внаслідок модельної відповідності додаткова інформація про моделі може переноситися на оригінал, тим самим розширюючи знання про нього; 4) модель більш зручна для пізнання, тобто володіє наочністю, видимістю, доступністю, легкістю оперування, більше, ніж оригінал. Ціважливі якості моделі обумовили її широке застосування в різних областях пізнання і практики і привели до появи моделювання як шляху продуктивного засвоєння знань.У загальному вигляді моделювання можна представити як процес пізнання, що складається з трьох послідовних етапів дій: I етап -побудова моделі для оригіналу, II етап -дослідження моделі, III етап -перенесення інформації про моделі на оригінал або її інтерпретація на оригіналі. The article deals with the currently relevant topic regarding the presentation of educational material, namely modeling, which, in turn, acts as a way of productive assimilation of knowledge. The classification of the types of models with the help of which it is possible to provide information is presented. The concept of the visual information field is considered, as a form of presentation of information that is perceived by the subject through the visual (visual) channel and that can be placed in the field of vision of a person for direct perception.An important problem when transitioning to a new education systemis the problem of selecting, structuring, and modeling the content of educational material, providing it with clarity and logical justification, as well as creating, on this basis, models of presenting knowledge and skills that will allow the most productive assimilation of educational material.In modern society, the concept of a model, which expresses the relationship between objects A and B, has become widespread. From an epistemological point of view, a model is an information substitute-substitute forthe original and has a purposeful character, because model conformity is mediated by a certain goal and different goals will, accordingly, belong to different modelsThe model performs the following epistemological functions: 1) the model can carry information about the original, mediated by the model representation; 2) due to its specific properties, different from those of the original, the model allows to obtain additional information, to expand the information space; 3) as a result of model matching, additional information about models can be transferred to the original, thereby expanding knowledge about it; 4) the model is more convenient for learning, i.e. it has clarity, visibility, accessibility, ease of operation, more than the original.These important qualities of the model determined its wide application in various fields of knowledge and practice and led to the emergence of modeling as a way of productive knowledge acquisition.In general, modeling can be represented as a cognitive process consisting of three successive stages of actions: I stage -building a model for the original, II stage -researching the model, III stage -transferring information about the model to the original or its interpretation on the original.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТ. 13, № 25;-
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectнавчальний матеріалuk_UA
dc.subjectвізуальне інформаційне полеuk_UA
dc.subjectпродуктивністьuk_UA
dc.subjectпізнанняuk_UA
dc.subjectфункції моделіuk_UA
dc.subjectmodelinguk_UA
dc.subjectstudents of educationuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjecteducational materialuk_UA
dc.subjectvisual information fielduk_UA
dc.subjectmodel functionsuk_UA
dc.subjectperformanceuk_UA
dc.subjectcognitionuk_UA
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ ЯК ШЛЯХ ПРОДУКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬuk_UA
dc.title.alternativeModeling as a way of productive knowledge acquisitionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
469-Article Text-998-1-10-20221004.pdfСвітлана Литвин193,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.