Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8634
Назва: | ОСВІТА ЯК ЗАСІБ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙСТІЙКОГО РОЗВИТКУ ТА ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО КАПІТАЛУ В УКРАЇНІ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД |
Інші назви: | Education as a means of achieving sustainable development goals and tool of organizational and entrepreneurial capital formation in Ukraine: interdisciplinary approach |
Автори: | Майковська, Вікторія MAIKOVSKA, Viktoriia |
Ключові слова: | рівень життя організаційно-підприємницький капітал якість життя економіка знань людський капітал сталий розвиток standard of living organizational and entrepreneurial capital quality of life knowledge economy human capital sustainable development |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | УІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами» |
Бібліографічний опис: | Майковська, В. (2022). Education as a means of achieving sustainable development goals and tool of organizational and entrepreneurial capital formation in Ukraine: interdisciplinary approach. Adaptive Management: Theory and Practice. Series Pedagogics, 13(25). https://doi.org/10.33296/2707-0255-13(25)-04 |
Серія/номер: | Т. 13, № 25; |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблеміформування організаційно-підприємницького капіталу української молоді в умовах орієнтації країни на досягнення цілей сталого розвитку. Розглянуто актуальність досягнення цілей сталого розвитку, розкрито роль освітив цьому процесі. Відзначено, що економічне зростання є передумовою досягнення високого рівня життя, обґрунтовано сутність поняття «рівень життя», доведено зв’язок проблематики рівня життя йсфери освіти та професійної підготовки. Підкреслено виняткову роль людського капіталу у процесі поліпшення рівня життя населення. Встановленозалежність в умовах економіки знань власників засобів виробництва від носіїв прогресивних знань та професійних навичок, і, як наслідок,збільшення вартості й тривалості освітнього процесу. Наголошується, що розвиток людського капіталу в умовах економіки знань є важливим фактором досягнення цілей сталого розвитку. Виявлено, щоекономіка знань визначає людський капітал як професійні знання, інтелектуальний потенціал, накопичення досвіду, які можуть бути застосованими у економічній діяльності. Зазначається, що виниклапотреба в розробці програми формування, використання й відтворення людського капіталу, яка має міждисциплінарний характер і висуває перед освітою конкретнізавданнящодо формування людського капіталу. Розглянуто форми і функції людського капіталу. Розкрито сутність організаційно-підприємницького капіталу як похідної форми людського капіталу. Доведено, що підприємці є рушійною силою економікизнань як носій знань і як сила, котрастимулює прагнення до інновацій, всебічно застосовуючи та використовуючи знання. Наголошується, що знання дозволяють власникам організаційно-підприємницького капіталу знаходити нові нетрадиційні можливості розвитку, освоювати нові ресурси,моделювати технології, розробляти засоби праці, ініціювати соціальні процеси, що забезпечує відтвореннянаціонального продукту й створенняробочих місць. Проведено аналіз вимог професійних стандартів педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників закладів освіти, виявлено відсутність наступності у даних вимогах залежно від рівня освіти щодо готовності педагогів до формування в здобувачів освіти організаційно-підприємницького капіталу. Зроблено висновок, щорозв’язання проблеми формування організаційно-підприємницького капіталув української молоді інституціональним шляхом наразі є спірним питаннямі вимагає пошуку додаткових шляхів його рішення. The article is devoted to the problem of formation of the organizational and entrepreneurial capital of Ukrainian youth in the context of the country's orientation towards achieving sustainable development goals. The relevance of achieving sustainable development goals is considered, the role of education in this process is revealed. It is noted that economic growth is a prerequisite for achieving a high standard of living, the essence of the concept of "standard of living" is substantiated, and the connection between the problems of living standards, education and professional training is proved. The exceptional role of human capital in the process of improving the standard of living of the population is emphasized. The dependence of the owners of the means of production on the carriers of progressive knowledge and professional skills in the knowledge economy has been established, and, as a result, the need to increase the cost and duration of the educational process has been established. It is noted that the development of human capital in the knowledge economy is the most important factor in achieving the goals of sustainable development.It was revealed that the knowledge economy defines human capital as professional knowledge, intellectual potential, accumulation of experience that can be applied in economic activity. It is noted that there is a need to develop a program for the formation, use and reproduction of human capital, which is interdisciplinary in nature and puts forward specific tasks for the formation of human capital. The forms and functions of human capital are considered. The essence of organizational and entrepreneurial capital as a derivative form of human capital is revealed. It has been proven that entrepreneurs are the driving force of the knowledge economy as a carrier of knowledge and as a force that stimulates the desire for innovation, comprehensively applying and using knowledge. It is noted that knowledge allows the owners of organizational and entrepreneurial capital to find new non-traditional development opportunities, develop new resources, model technologies, develop labor tools, initiate social processes, which ensures the reproduction of the national product and the creation of jobs.The analysis of the requirements of professional standards of pedagogical, scientific and pedagogical workers and heads of educational institutions was carried out, the lack of continuity in these requirements depending on the level of education regarding the readiness of teachers to form organizational and entrepreneurial capital among applicants for education was revealed. It is concluded that the solution of the problem of the formation of organizational and entrepreneurial capital among Ukrainian youth by institutional means at this stage is a controversial issue and requires the search for additional ways to solveit. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8634 |
ISSN: | 2707-0255 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
455-Article Text-969-1-10-20220621.pdf | Вікторія Майковська | 346,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.