Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8632
Назва: ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ ВИКЛАДАЧА ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЯКІСТЬ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
Інші назви: PERSONAL AND PROFESSIONAL QUALITIES OF THE TEACHER AND THEIR IMPACT ON THE QUALITY OF DISTANCE EDUCATION
Автори: Шемігон, Наталя
SHEMIHON, NATALIA
Ключові слова: дистанційна освіта
самоефективність
професійно-особистісні якості викладачів
мотивація
distance education
self-efficacy
professional and personal qualities of teachers
motivation
Дата публікації: 2022
Видавництво: УІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»
Бібліографічний опис: Шемигон, Н. (2022). Personal and professional qualities of the teacher and their impact on the quality of distance education. Adaptive Management: Theory and Practice. Series Pedagogics, 14(27). https://doi.org/10.33296/2707-0255-14(27)-12
Серія/номер: Т. 14, № 27;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто вплив особистісно-професійних якостей викладачів на ефективність дистанційної освіти. Зазначено, щоз початком військових дій на території України, з лютого 2022 дистанційна форма освіти стала єдино можливою у більшості областей. Прискорилося інституційне відокремлення та конституювання дистанційної форми навчанняу самостійний напрям, в той же час постійно виникають питання, щодо факторів які забезпечують якість онлайн навчання.У дослідженні серед основних факторів, що впливають на якість дистанційної освіти розглядаються професійно-особистісні якості викладацького складу закладів освіти. Проаналізовано такі складові професійно-особистісних якостей викладачів -мотивація та самоефективність, як чинників, що можуть визначати готовність викладача ефективно використовувати ресурси та можливості дистанційної освіти.Було проведено дослідження рівня самоефективності та мотивації викладачів, що проходили курси підвищення кваліфікації в Українській інженерно-педагогічній академії. Дослідження самоефективності викладачів у дистанційному навчанні здійснювалося за допомогою шкали визначення самоефективності,модифікованої відповідно до потреб дослідження. Рівень мотивації до використання дистанційної освіти визначали за допомогою ставлення до дистанційної освіти. Також досліджено рівень підтримки онлайн навчання з боку адміністрації закладів освіти та її можливийвплив на рівень мотивації та самоефективності викладачів.З’ясовано, що більше половини опитаних 59,7% вважають дистанційну освіту зручним інструментом передачі знань. Перевірка за коефіцієнтом Пірсона виявила наявність позитивної кореляції +1 між сприятливим ставленням до дистанційної освіти та підтримкою з боку дирекції закладу освіти. Викладачі, які мали та мають підтримку щодо впровадження дистанційної освіти показуютьі сприятливе ставлення до онлайн навчання –53%.Перевірені дані, що пов’язані з результатами за шкалою самоефективності та рівнем підтримки з боку адміністрації закладу вищої освіти. Результати показали, що чим вищий рівень підтримки адміністрацією закладу освіти дистанційного навчання тим вищий показник самоефективності викладачів. The article examines the influence of personal and professional qualities of teachers on the effectiveness of distance education. It has been noted that with the start of military operations on the territory of Ukraine, since February 2022, distance education has become the only possible form of education in most regions. The institutional separation and establishment of distance education as an independent area has accelerated. At the same time, issues regarding the factors that ensure the quality of this form of education have arisen. In the study, the professional and personal qualities of the teaching staff of educational establishments have been considered among the key factors affecting the quality of distance education. The following components of teachers' professional and personal qualities -motivation and self-efficacy –have been analyzed as factors that can determine the teacher's readiness to effectively use the resources and opportunities of distance education.A study was conducted on the level of self-efficacy and motivation of teachers who had advanced training courses at the Ukrainian Engineering Pedagogic Academy. The study of the self-efficacy of teachers in distance learning was carried out using a self-efficacy scale modified according to the needs of the study. The level of motivation to use distance education was determined by the attitude towards distance education. The level of support for online learning from the administration of educational establishments and its possible influence on the level of motivation and self-efficacy of teachers was also studied.It has been found that more than half of the respondents, 59.7%, consider distance education as a convenient means of transferring knowledge. The Pearson’s correlation coefficient test has revealed the existence of a +1 positive correlation between the favorable attitude towards distance education and support from the management of the educational establishment. Teachers who had and have support for the implementation of distance education have also shown a favorable attitude to online learning -53%.The data related to self-efficacy scores and the level of support from the administration of the higher education institution have been verified. The results have shown that the higher the level of support of the distance learning by the administration of educational institution, the higher the self-efficacy of teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8632
ISSN: 2707-0654
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
515-Article Text-1071-1-10-20230215.pdfНаталя Шемигон411,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.