Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8583
Название: Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства
Другие названия: COMMUNICATION POLICY AS AN ELEMENT OF THE ENTERPRISE MARKETING COMPLEX
Авторы: Шелест, Олексій
Сидоренко, Костянтин
Shelest, Oleksii L.
Sydorenko, Kostiantyn
Ключевые слова: комунікація
комунікаційна політика
реклама
формування громадської думки
особистий продаж
стимулювання збуту
засоби реклами
communication
communication policy
advertising
public opinion formation
sales features
advertising features
job stimulation
Дата публикации: 2023
Издательство: УІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»
Библиографическое описание: Шелест, О., & Сидоренко, К. (2023). Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 17(34). https://doi.org/10.33296/2707-0654-17(34)-11
Серия/номер: Т. 17, № 34;
Краткий осмотр (реферат): В статті представлена характеристика комунікаційної політики, її завдання та стратегії, а також засоби просування товарів та послуг, об'єднаних у систему маркетингових комунікацій. У сучасних умовах велику увагу підприємства приділяють процесу інформування широкого кола потенційних споживачів про свої товари, торгову марку, формування позитивного іміджу своєї продукції та самої фірми. Ці завдання вирішуються у межах комунікаційної політики підприємства. Маркетингова політика комунікацій – це комплекс заходів, які використовує фірма для інформування, переконання чи нагадування споживачам про свої товари (послуги). Нині роль маркетингової комунікації зросла. Виступаючи як система чи комплекс, вона враховує стратегію, цілі та умови діяльності організації, тобто комунікаційну політику, що сприяє вирішенню економічних проблем функціонування підприємства на ринку. Комунікаційна політика (політика просування товару ринку) повинна вирішувати активні завдання щодо формування та стимулювання попиту товар з метою збільшення продажів, підвищення їх ефективності та загальної прибутковості підприємницької діяльності. Формування та просування привабливості продукції підприємства неможливе без комунікаційних інструментів. Найважливішим комунікаційним каналом є реклама. Для популяризації бізнесу використовують різні формати реклами: теле-, аудіо, інтернет-реклама, друковані рекламні матеріали, білборди, друк реклами на транспорті і т.п. Однак найбільшу популярність має теле- та інтернет-реклама як наймасовіший інструмент комунікації з громадськістю. Сьогодні у процесі просування продукції підприємств використовуються численні маркетингові технології, серед яких є брендинг, різні проекти, наприклад, флагманські, реклама, мегаподії, краудсорсинг та інші. У цьому просування продукції має відбуватися комплексно, тобто. з використанням різних каналів та за допомогою різних інструментів..Використання підприємством комунікаційних інструментів за будь-якої ступеня насиченості ринку здатне скоригувати поведінку суб'єктів господарювання, посередників і споживачів у напрямі підвищення ефективності кінцевих результатів його діяльності.. The article presents the characteristics of the communication policy, its tasks and strategies, as well as the means of promoting goods and services integrated into the marketing communications system.In modern conditions, companies pay great attention to the process of informing a wide range of potential consumers about their products, brand, and forming a positive image of their products and the company itself. These tasks are solved within the communication policy of the enterprise.Marketing communications policy is a set of measures used by a company to inform, persuade or remind consumers about its goods (services).Nowadays, the role of marketing communication has increased. Acting as a system or complex, it takes into account the strategy, goals and conditions of the organization's activity, that is, the communication policy, which helps to solve the economic problems of the enterprise's functioning on the market.Communication policy (policy of promoting goods to the market) should solve active tasks of forming and stimulating demand for goods in order to increase sales, increase their efficiency and general profitability of business activity.Formation and promotion of the attractiveness of the company's products is impossible without communication tools. The most important communication channel is advertising. Various advertising formats are used to promote business: TV, audio, Internet advertising, printed advertising materials, billboards, printing of advertising on transport, etc. However, TV and Internet advertising is the most popular tool for communication with the public.Today, in the process of promoting the products of enterprises, numerous marketing technologies are used, including branding, various projects, for example, flagships, advertising, mega events, crowdsourcing, and others. In this case, product promotion should be comprehensive, i.e. using different channels and using different tools. The company's use of communication tools at any degree of market saturation is able to adjust the behavior of business entities, intermediaries and consumers in the direction of increasing the efficiency of the final results of its activity.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8583
ISSN: 2707-0654
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
617-Текст статті-1252-1-10-20231221.pdfhttps://amtp.org.ua/index.php/journal2/article/view/617/524256,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.