Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8577
Название: Впровадження міжнародної концепції партнерства заради сталого розвитку в систему вищої освіти
Другие названия: IMPLEMENTATION OF THE INTERNATIONAL CONCEPT OF PARTNERSHIP FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN THE HIGHER EDUCATION SYSTEM
Авторы: Грінченко, Ганна
Ковтун, Оксана
Нестеренко, Роман
Миколайко, Володимир
Королик, Марк
Hrinchenko, Hanna S.
Kovtun, Oksana A.
Nesterenko, Roman O.
Mykolaiko, Volodymyr V.
Korolyk, Mark H.
Ключевые слова: сталий розвиток
глобальне партнерство
система вищої освіти
концепція
індикатори сталого розвитку
sustainable development
global partnership
concept
higher education system
indicators of sustainable development
Дата публикации: 2023
Издательство: УІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»
Библиографическое описание: Грінченко, Г., Ковтун, О., Нестеренко, Р., Миколайко, В., & Королик, М. (2023). Впровадження міжнародної концепції партнерства заради сталого розвитку в систему вищої освіти. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 17(34). https://doi.org/10.33296/2707-0654-17(34)-03
Серия/номер: Т. 17, № 34;
Краткий осмотр (реферат): Забезпечення стійких партнерських відносин для закладів вищої освіти є критично важливим для їх розвитку на інституційному, регіональному і національному рівнях. Для успішної реалізації концепції забезпечення сталих партнерських відносин необхідно визначити підходи, завдання та подальший вектор розвитку таких відносин. Запропоновано побудувати концепцію сталих партнерських відносин, яка базується на завданнях Цілі 17 «Глобальне партнерство заради сталого розвитку», що запропоновані Всесвітньою Організацією Об’єднаних Націй. Ці завдання можуть служити орієнтиром для розвитку партнерств у системі вищої освіти, а також на національному та міжнародному рівнях. Для реалізації концепції були проаналізовані завдання і розроблені відповідні цілі на різних рівнях: внутрішньому (інституційному), національному та зовнішньому (міжнародному). Внутрішні завдання стосуються співпраці між вищими навчальними закладами, внутрішнього обміну знаннями, дослідженнями та ресурсами. На національному рівні важливо розробити політики та програми, що сприятимуть співпраці між вищими навчальними закладами та іншими акторами в системі національної освіти та наукових досліджень. На міжнародному рівні необхідно сприяти обміну знаннями та інноваціями між закладами вищої освіти з різних країн та підтримувати міжнародні партнерства. Також були виявлені завдання, які можуть бути адаптовані для системи вищої освіти, та запропоновані відповідні індикатори для моніторингу та оцінювання прогресу в досягненні цих завдань. Це допоможе визначити ефективність партнерств і вчасно вносити необхідні корективи у розвиток сталих партнерських відносин.Запропонована концепція може стати основою для розробки ефективних партнерств, які сприятимуть спільним зусиллям у напрямку сталого розвитку. Ensuring sustainable partnerships for higher education institutions is critical for their development at the institutional, regional and national levels. For the successful implementation of the concept of sustainable partnerships, it is necessary to determine the approaches, tasksand further vector of development of such relations.The author proposes to build a concept of sustainable partnerships based on the objectives of Goal 17 "Global Partnership for Sustainable Development" proposed by the United Nations. These objectives can serve as a guide for the development of partnerships in the higher education system, as well as at the national and international levels.To implement the concept, we analyzed the objectives and developed corresponding goals at different levels: internal(institutional), national and external (international). Internal tasks relate to cooperation between higher education institutions, internal exchange of knowledge, research and resources.At the national level, it is important to develop policies and programs that promote cooperation between higher education institutions and other actors in the national education and research system. At the international level, it is necessary to facilitate the exchange of knowledge and innovation between higher education institutions from different countries and to support international partnerships.We also identified objectives that can be adapted to the higher education system and proposed appropriate indicators for monitoring and evaluating progress in achieving these objectives. This will help to determine the effectiveness of partnerships and make the necessary adjustments in the development of sustainable partnerships in a timely manner. The proposed concept can serve as a basis for developing effective partnerships that will contribute to joint efforts towards sustainable development.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8577
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
606-Текст статті-1232-1-10-20231221.pdfhttps://amtp.org.ua/index.php/journal2/article/view/606/514399,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.