Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8563
Назва: ONLINE MARKETING ЯК СУЧАСНА ФОРМА ПРЯМОГО МАРКЕТИНГУ
Автори: Андрющенко, О. Б.
Старенков, Д.О.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Опис: Андрющенко О. Б. Online marketing як сучасна форма прямого маркетингу / О. Б. Андрющенко, Д. О. Старенков // Освіта та наука для відновлення країни : зб. тез доп. наук.-пед. працівників, науковців та аспірантів LVII Всеукраїнської наук.-практ. конф. Української інженерно-педагогічної академії (м. Харків, 13-17 травня 2024 р.) / за заг. ред. Г.С. Грінченко ; Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2024. – С. 77-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8563
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
volume 3 conference-77-78.pdf261,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.