Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезніченко, О. М.-
dc.date.accessioned2012-11-19T10:08:32Z-
dc.date.available2012-11-19T10:08:32Z-
dc.date.issued2012-11-19-
dc.identifier.citationРезніченко, О. М. Самоврядування як інститут формування особистості фахівця інженерної галузі у другій половині XX століття [Текст] / О. М. Резніченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2009. - Вип. 22-23. - С. 338-344.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/854-
dc.description.abstractУ статті основна увага приділена аналізу системи студентського самоврядування в другій половині ХХ століття. Виявлені позитивні напрямки діяльності та протиріччя. Окреслені основні формування здорового способу життя які являються стабільними в різні культурно – історичні епохи. У статті доведено, що студентське самоврядування має давні традиції. Передумови зародження вітчизняного студентського самоврядування, як свідчать літературні джерела, були закладені ще університетськими уставами 1804, 1863 рр.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectособистістьuk_UK
dc.subjectсамоврядування-
dc.subjectдемократизація-
dc.subjectсуспільство-
dc.subjectстудради-
dc.subjectстудентський загін-
dc.subjectнавчально-виховна комісія-
dc.subjectінформаційне забезпечення-
dc.titleСАМОВРЯДУВАННЯ ЯК ІНСТИТУТ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ ІНЖЕНЕРНОЇ ГАЛУЗІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
E_ Reznichenko 2.pdf462,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.