Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8479
Название: Цифрові інструменти розвитку емоційного інтелекту в умовах «Індустрії 4.0»
Другие названия: Digital tools for the development of emotional intelligence in the Industry 4.0
Авторы: Федорова, Юлія
Момот, Дмитро
Стешкін, Сергій
Fedorova, Yuliia V.
Momot, Dmitro Ol.
Steshkin, Sergii V.
Ключевые слова: емоційний інтелект
інструменти
компоненти
цифрові технології
emotional intelligence
tools
components
digital technologies
Дата публикации: 2024
Издательство: УІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»
Библиографическое описание: Федорова, Ю., Момот, Д., & Стешкін, С. (2024). Цифрові інструменти розвитку емоційного інтелекту в умовах «Індустрії 4.0». Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 18(36). https://doi.org/10.33296/2707-0654-18(36)-19
Серия/номер: Т. 18, № 36;
Краткий осмотр (реферат): В умовах «Індустрії 4.0» збільшуються можливості розвитку здібностей персоналу підприємства. Діджиталізація збагачує підходи до формування hard skills (твердих професійний навичок) та soft skills (м’яких універсальних навичок), підвищує зацікавленість працівників у підвищенні кваліфікації. Однією з необхідних м’яких універсальних навичок для успіху у бізнес середовищі є емоційний інтелект. Емоційний інтелект (ЕІ) є основою успішної комунікації, він дозволяє вирішувати конфліктні ситуації у здорових спосіб, допоможе побудувати ефективні команди, будувати довгострокові та надійні відносини зі стейкхолдерами, споживачами та клієнтами. У статті підкреслено, що підвищення рівня ЕІ персоналу підприємства покращує фінансові результати підприємства: збільшує прибуток та підвищує ринкову вартість компанії. Для формування ЕІ можна використовувати ряд таких новітніх технологій, як Системи управління виробництвом (MES), технології Інтернету Речей (IoT), Великих даних (Big Data), хмарних технологій. Цифрові технології можуть бути адаптовані до конкретних професійних завдань та сприяти одночасному формуванню твердих професійних навичок та м'яких універсальних навичок. Відповідно до 4-х компонентної інструментальної моделі розвитку емоційного інтелекту у бізнес середовищі (Моделі 4 ЕІ) в статті запропоновано цифрові інструменти, що дозволяють розвинути такі компоненти емоційного інтелекту: самоусвідомлення, самоменеджмент, соціальне розуміння та управління відносинами. Компоненти Моделі 4 ЕІ можна розвивати послідовно з використанням новітніх технологій. Для розвитку першої компоненти ЕІ Самоусвідомлення доцільно застосовувати чатбот «Будильник», онлайн освітні платформи Coursera, Udemy, Prometheus. Для розвитку Самоменеджменту персоналу доцільно застосовувати електронні календарі, системи управління завданнями та проектами. Для розвитку Соціального розуміння працівників можна використовувати спеціалізовані соціальні медіа-аналітичні платформи, системи аналізу настроїв. Компоненту ЕІ Управління відносинами можна розвивати за допомогою Системи управління відносинами з клієнтами, відео конференційних платформ. Разом з тим для кожної компоненти ЕІ можна використовувати чат боти. Одним із головних інструментів діджиталізації в роботі визначено чатбот. Чатбот є цифровим помічником, який легко адаптується до вимог та завдань та автоматично застосовується для формування необхідних навичок персоналу. Чат бот можна підключити до штучного інтелекту. Тренування за допомогою чат боту дозволяють підвищувати кваліфікації працівників та є перспективним напрямом розвитку емоційного інтелекту та доцільного використання людського капіталу. Метою статті є демонстрація цифрових інструментів для розвитку самоусвідомлення, самоменеджменту, соціального розуміння персоналу та управління відносинами. Таким чином, у статті представлено новітні цифрові інструменти для розвитку ЕІ, як однієї з ключових м’яких універсальних навичок, необхідних для успіху в бізнес середовищі. In the context of Industry 4.0, the opportunities for developing the abilities of enterprise personnel are increasing. Digitalisation enriches approaches to the development of hard skills and soft skills, and increases the interest of employees in professional development. One of the soft skills required for success in the business environment is EI. EIis the basis of successful communication, it allows to resolve conflict situations in a healthy way, helps to build effective teams, build long-term and reliable relationships with stakeholders, consumers and clients. The article emphasises that increasing the level of EI of enterprise personnel improves the financial results of the enterprise.A number of the latest technologies can be used to form EI, such as Manufacturing Execution Systems (MES), Internet of Things (IoT), Big Data, and cloud technologies. Digital technologies can be adapted to specific professional tasks and contribute to the simultaneous development of hard skills and soft skills.In accordance with the 4-component instrumental model of emotional intelligence development in the business environment (Model 4 EI), the article proposes digital tools that allow developing the following components of EI: self-awareness, self-management, social understanding and relationship management. The components of EI Model 4 can be developed sequentially using the latest technologies. To develop the self-awareness, it is advisable to use the Alarm Clock chatbot, online educational platforms Coursera, Udemy, and Prometheus. To develop employee self-management, it is advisable to use electronic calendars, task and project management systems. Specialised social media analytical platforms and sentiment analysis systems can be used to develop the social awarenessof employees. The EI component of Relationship Management can be developed with the help ofa customer relationship management system and video conferencing platforms. At the same time, chatbots can be used for each EIcomponent. A chatbot has been identified as one of the main digitalisation tools in work. A chatbot is a digital assistant that easily adapts to the requirements and tasks and is automatically applied to develop the necessary skills of staff. Chatbots can be connected to artificial intelligence. Training with the help of a chatbot allows to improve the skills of employees and is a promising area for the development of emotional intelligence and the appropriate use of human capital. The purpose of the article is to presentdigital tools for the development of self-awareness, self-management, social understanding of personnel and relationship management. Thus, the article presents the latest digital tools for the development of EI as one of the key soft skills necessary for success in the business environment.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8479
ISSN: 2707-0654
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
647-Текст статті-1301-1-10-20240328.pdfhttps://amtp.org.ua/index.php/journal2/article/view/647/547338,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.