Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8472
Название: Трансформація організаційної культури підприємств в умовах воєнного стану
Другие названия: Transformation of the organizational culture of enterprises under martial law
Авторы: Дуднєва, Юлія
Соболєв, Тимур
Dudnieva, Iuliia Er.
Soboliev, Timur Ed.
Ключевые слова: організаційна культура
воєнний стан
підприємство
мотивація
ефективність
індикатор
organizational culture
martial law
enterprise
motivation
efficiency
indicator
Дата публикации: 2024
Издательство: УІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»
Библиографическое описание: Дуднєва, Ю., & Соболєв, Т. (2024). Трансформація організаційної культури підприємств в умовах воєнного стану. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 18(36). https://doi.org/10.33296/2707-0654-18(36)-10
Серия/номер: Т. 18, № 36;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена актуальним питанням трансформації організаційної культури вітчизняних підприємств під впливом деструктивних факторів зовнішнього середовища воєнного періоду. Авторами визначено, що організаційна культура формує сприятливі умови для адаптації, розвитку, мотивації персоналу, і, як наслідок, створює передумови для подолання кризи та подальшого розвитку підприємства навіть за складних умов воєнного стану. Проаналізовані трансформаційні зміни у реалізації інтеграційної та адаптаційної функцій організаційної культури у сучасних умовах. Доведено, що під впливом ризикоутворюючих чинників, які генеруються небезпеками воєнного періоду, підвищуються вимоги до внутрішньої інтеграції через необхідність високого рівня згуртованості персоналу підприємства та створення єдиної спрямованості для продовження функціонування. Надважливою стає підтримка та мотивація співробітників щодо досягнення загальних цілей. Також зростають вимоги до реалізації адаптивної функції організаційної культури адже підприємство повинне швидко реагувати на зміни у зовнішньому середовищі та, по можливості, адаптуватись до них. Це може включати зміни у стратегії бізнесу, перегляд виробничих процесів, реорганізація організаційних структур, а також переформатування комунікаційних зв'язків з партнерами та клієнтами, що у сукупності генерує серйозні виклики для організаційного середовища. Авторами обґрунтовано актуальність оцінки рівня реалізації функцій організаційної культури із використанням різноманітних індикаторів. У статті пропонується до індикаторів результативності інтегративної функції організаційної культури, віднести лояльність персоналу, замученість працівників, задоволеність персоналу, конфліктність, рівень комунікаційної взаємодії. У якості індикаторів адаптивної функції організаційної культури пропонується використовувати показники оцінки лояльності клієнтів та партнерів та HR-бренд компанії. The article is devoted to the topical issues of transformation of organizational culture of domestic enterprises under the influence of destructive factors of the external environment of the wartime period. The authors determine that organizational culture forms favorable conditions for adaptation, development, and motivation of personnel, and, as a result, creates prerequisites for overcoming the crisis and further development of an enterprise even under difficult martial law conditions. Transformational changes in the implementation of the integration and adaptation functions of organizational culture in modern conditions are analyzed. It is proved that under the influence of risk factors generated by the dangers of the wartime period, the requirements for internal integration are increasing due to the need for a high level of cohesion of the enterprise staff and the creation of a single focus for the continuation of functioning. Supporting and motivating employees to achieve common goals becomes crucial. There are also growing requirements for the implementation of the adaptive function of organizational culture, as the company must respond quickly to changes in the external environment and, if possible, adapt to them. This may include changes in business strategy, revision of production processes, reorganization of organizational structures, and reformatting of communication links with partners and customers, which together generate serious challenges for the organizational environment. The authors substantiate the relevance of assessing the level of implementation of organizational culture functions using various indicators. The article suggests that the indicators of effectiveness of the integrative function of organizational culture should include staff loyalty, employee engagement, staff satisfaction, conflict, and the level of communication interaction. It is proposed to use the indicators of assessing the loyalty of customers and partners and the company's HR brand as indicators of the adaptive function of organizational culture.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8472
ISSN: 2707-0654
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
643-Текст статті-1295-1-10-20240328.pdfhttps://amtp.org.ua/index.php/journal2/article/view/643/544303,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.