Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8464
Название: | Розвиток державно-приватного партнерства в процесі повоєнної відбудови України: аналіз законодавчих ініціатив |
Другие названия: | DEVELOPMENT OF PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP IN THE PROCESS OF POST-WAR RECONSTRUCTION OF UKRAINE: ANALYSIS OF LEGISLATIVE INITIATIVES |
Авторы: | Гавриш, Ольга Юхнов, Борис Сурай, Андрій Gavrysh, Olga Yukhnov, Boris Surai, Andrii |
Ключевые слова: | повоєнна відбудова країни державно-приватне партнерство законопроєкт № 7508 ризики законопроєкту post-war reconstruction of the country public-private partnership draft law No. 7508 risks of the draft law |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | УІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами» |
Библиографическое описание: | Гавриш, О., Юхнов, Б., & Сурай, А. (2024). Розвиток державно-приватного партнерства в процесі повоєнної відбудови України: аналіз законодавчих ініціатив. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 18(36). https://doi.org/10.33296/2707-0654-18(36)-02 |
Серия/номер: | Т. 18, № 36; |
Краткий осмотр (реферат): | В статті розглянуто питання сучасного стану розвитку державно-приватного партнерства,яке є таким універсальним економічним механізмом, що дозволяє використовувати потенціал приватного капіталу, спираючись на підтримку держави в якості партнера задля реалізації певних спільних проєктів. Актуальність цієї проблеми пов’язана з тим, що фактично державно-приватне партнерство в країні сьогодні не працює. І викликано це не тільки військовою агресією російської федерації, а й недосконалістю законодавчої та нормативної бази його застосування. Тому вже через кілька місяців після провалу путінського плану окупації України «за три дні»на законодавчому та виконавчому рівнях почалася робота з реанімації інструментів державно-приватного партнерства, а також розширення їхньої дії на нові сектори, зокрема соціальну інфраструктуру. З цією метою до Верховної Ради групою народних депутатів був внесений законопроєкт № 7508, яким пропонується внесення змін із вдосконалення механізму державно-приватного партнерства з метою стимулювання залучення приватного капіталу до проєктів з відновлення держави, в тому числі й соціальних об’єктів, а також пришвидшення усіх пов’язаних з цим процесів. В даній статті основну увагу акцентовано на аналізі основних положень цього законопроєкту, в якому містяться певні позитивні концептуальні підходи. В результаті цього дослідження зроблено висновок про те, що даний законопроєкт націлений на декілька базових змін: скорочення строків підготовки проєктів державно-приватного партнерства; спрощення та вдосконалення її процедури; розширення джерел фінансування та запровадження державних гарантій; діджиталізацію всього процесу підготовки та здійснення проєктів державно-приватного партнерства. Разом з тим, незважаючи на наявність багатьох позитивних моментів, законопроєкт №7508 має положення, які можуть нести певні ризики при підготовці та здійсненні проєктів державно-приватного партнерства. Тому головний акцент у статті зроблено на їхньому аналізі та наданні певних рекомендацій щодо усунення або зменшення потенціальних ризиків, які містять деякі положення цього законопроєкту. The article discusses the current state of development of public-private partnership, which is such a universal economic mechanism that allows using the potential of private capital, relying on the support of the state as a partner for the implementation of certain joint projects. The urgency of this problem is due to the fact that the public-private partnership in the country does not work today. Moreover,thiscaused not only by the military aggression of the russian federation, but also by the imperfection of the legislative and regulatory framework for its application.Therefore, only a few months after the failure of Putin's plan to occupy Ukraine "in three days", work began at the legislative and executive levels to revive the instruments of public-private partnership, as well as to expand their effect on new sectors, in particular, social infrastructure. For this purpose, a group of People's Deputies submitted draft law No. 7508 to the Verkhovna Rada, which proposes amendments to improve the mechanism of public-private partnership with the aim of stimulating the involvement of private capital in state reconstruction projects, including social facilities, as well as speeding up all related processes.In this article, the main attention is focused on the analysis of the main provisions of this draft law, which contains certain positive conceptual approaches. As a result of this study, it was concluded that this draft law is aimed at several basic changes: shortening the terms of preparation of public-private partnership projects; simplification and improvement of its procedure; expansion of funding sources and introduction of state guarantees; digitalization of the entire process of preparation and implementation of public-private partnership projects. At the same time, despite the presence of many positive points, draft law No. 7508 has provisions that may carry certain risks in the preparation and implementation of public-private partnership projects. Therefore, the main emphasis in the article is on their analysis and the provision of certain recommendations for the elimination or reduction of potential risks contained in some provisions of the draft law. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8464 |
ISSN: | 2707-0654 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
648-Текст статті-1303-1-10-20240328.pdf | https://amtp.org.ua/index.php/journal2/article/view/648/548 | 310,31 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.