Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8463
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБакатанова, В. Б.-
dc.contributor.authorПотьомкіна, К. Г.-
dc.contributor.authorBakatanova, V.-
dc.contributor.authorPotjomkina, К.-
dc.date.accessioned2024-08-22T08:17:15Z-
dc.date.available2024-08-22T08:17:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБакатанова В. Б. Психолого-педагогічні умови мотивації навчальної діяльності студентів / В. Б. Бакатанова, К. Г. Потьомкіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2019. - № 63. - С. 67-75.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8463-
dc.description.abstractУправління мотиваційною сферою студентів вищих закладів освіти дозволяє впливати на якість підготовки фахівців. У ході дослідження було проведено анкетування студентів Української інженерно-педагогічної академії з метою виявлення рівня зовнішньої та внутрішньої мотивації студентів, рівня розвитку внутрішньої мотивації студентів, а також основних стимулів та способів мотивування студентів до навчання, виявлення в навчальному процесі факторів, що знижують рівень мотивації студентів. Авторська анкета мотивації студентів розрахована на визначення мотивів та стимулів навчання та здобуття вищої освіти, а також для виявлення причин, що пригнічують мотивацію до навчання за профілем. На підставі аналізу опитування студентів було визначено фактори впливу на мотивацію студентів і психолого-педагогічні умови мотивації їх навчальної діяльності. Виявлені психолого-педагогічні умови ґрунтуються на уявлені про педагогічну систему і містять таке: усвідомлення всіма підрозділами закладу вищої освіти загальної мети, яка полягає у формуванні професійної спрямованості на інженерно-педагогічну діяльність у межах обраної студентами спеціальності, обрання кафедрами випереджального змісту вищої освіти, яка задовольняє сучасним вимогам ринку праці, застосування інноваційних способів педагогічної комунікації, компетентний викладач закладу вищої освіти, який володіє навичками управління мотиваційної сфери студента, вимоги до студента: його цінностей, професійних інтересів, здібностей, рівня сформованості професійної спрямованості, рівня загальноосвітньої підготовки, загального культурного рівня, що має бути враховано під час конкурсного відбору студентів на навчання. Задля подолання існуючих організаційних, змістовних, матеріальних і кадрових проблем у процесі інженерно-педагогічної підготовки розроблено рекомендації щодо впровадження визначених психолого-педагогічних умов мотивації навчальної діяльності студентів.uk_UA
dc.description.abstractManaging the motivational sphere of students in higher educational institutions allows influencing the quality of training. In the course of the study, a survey was conducted among the students of Ukrainian Engineering Pedagogics Academy with the aim of identifying the level of their external and internal motivation, the level of development of their internal motivation, the main incentives and ways of their motivation to study, as well as factors that reduce the level of motivation of students in the educational process. The authors’ questionnaire about students’ motivation was aimed at identifying the motives and incentives to study and to get higher education, as well as at identifying the reasons that suppress the motivation to study according to the selected specialty. On the basis of the analysis of the results of the survey, factors influencing students’ motivation and psychological and pedagogical conditions of motivating their learning activities have been revealed. Certain psychological and pedagogical conditions are based on the concept of the pedagogical system and contain the following: awareness of all the departments of a higher educational institution of a common goal, which is to form a professional focus on engineering and pedagogical activity within the framework of the specialty chosen by students; selection of advanced teaching and learning content which meets requirements of the labor market; use of innovative methods of pedagogical communication; competent higher education teaching professionals with great skills in managing students’ motivation; requirements for students, their values, professional interests, abilities, level of development of their professional focus, level of general education, general cultural level, – which should necessarily be taken into account during the competitive selection of students for training. To overcome the existing organizational, substantive, material and personnel problems in the process of engineering and pedagogical training, the authors put forward recommendations concerning the implementation of the identified psychological and pedagogical conditions for motivating students' academic activities.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 63;-
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectінженерно-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical conditionsuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectengineering and pedagogical activityuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВuk_UA
dc.title.alternativePsychological and Pedagogical Conditions of Motivating Students’ Educational Activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9.pdfБакатанова В.Б., Потьомкіна К.Г.368,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.