Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8462
Название: | Навчальні та інтерактивні онлайн платформи у процесі розвитку цифрових компетентностей студентів економічних спеціальностей |
Другие названия: | Educational and interactive online platforms in the process of developing digital competencies of students of economic specialties |
Авторы: | Загорецька, Олена Рудась, Сергій Патер, Олег Ковтун, Анастасія Zaнoretska, Оlena Rudas, Serhii Pater, Oleg Kovtun, Anastasia |
Ключевые слова: | цифрова трансформація вищої освіти економічні спеціальності інтерактивні онлайн платформи ефективний розвиток digital transformation of higher education economic majors effective development interactive online platforms |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | УІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами» |
Библиографическое описание: | Загорецька, О., Рудась, С., Патер, О., & Ковтун, А. (2024). Навчальні та інтерактивні онлайн платформи у процесі розвитку цифрових компетентностей студентів економічних спеціальностей. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 19(38). https://doi.org/10.33296/2707-0654-19(38)-20 |
Серия/номер: | Т. 19, № 38; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті проаналізовано ключову роль навчальних та інтерактивних онлайн платформ у формуванні сучасного освітнього простору в світлі безперервної цифрової трансформації. Одним із головних завдань українських вищих навчальних закладів починаючи з 2020 року, в умовах повної невизначеності, став розвиток гнучкості та адаптивності, а також втілення нових шляхів та способів забезпечення неперервного навчання. Переосмислення традиційних методів навчання та активне впровадження інноваційних технологій є не лише відповіддю на виклики сьогодення, але й необхідністю для підготовки кваліфікованих фахівців, здатних адаптуватися до швидкозмінного ринку праці. Інтеграція цифровізації в державу та використання цифрових інструментів має відбуватися на всіх рівнях: науки, бізнесу, освіти, отже і навчання молоді із залученням сучасних платформ, процесів та програм саме на рівні вищої освіти постає рушійною силою у побудові прогресивного суспільства та компетентних фахівців. Дослідження зосереджується на аналізі потенціалу навчальних та інтерактивних онлайн платформ у контексті цифрової трансформації освіти, розглядаючи їх вплив на розвиток цифрових компетентностей студентів та шляхи інтеграції у навчальний процес. Особлива увага приділяється аналізу можливостей онлайн платформ для створення гнучкого та інтерактивного навчального середовища, яке відповідає потребам і очікуванням сучасних студентів, викладачів та майбутніх працедавців.З точки зору інвестицій у майбутнє, таке вдосконалення освітнього процесу є необхідним та ефективним. Аналіз показує, що активне використання цифрових технологій сприяє зміцненню взаємодії між викладачем і студентами. Цифрова трансформація здатна зробити освіту більш доступною та цікавішою, але тільки при ретельному плануванні і виваженому впровадженні, щоб уникнути можливих прорахунків. The article analyzes the key role of educational and interactive online platforms in shaping the modern educational space in the light of continuous digital transformation. One of the main tasks of Ukrainian higher education institutions since 2020, in conditions of complete uncertainty, has been to develop flexibility and adaptability, as well as to implement new ways and means of ensuring continuous learning. Rethinking traditional teaching methods and actively introducing innovative technologies is not only a response to today's challenges, but also a necessity for training qualified professionals who can adapt to a rapidly changing labor market. The integration of digitalization into the state and the use of digital tools should take place at all levels: science, business, education, and thus the education of young people using modern platforms, processes, and programs at the level of higher education is a driving force in building a progressive society and competent professionals. The study focuses on analyzing the potential of educational and interactive online platforms in the context of the digital transformation of education, considering their impact on the development of students' digital competencies and ways to integrate them into the educational process. Particular attention is paid to analyzing the possibilities of online platforms to create a flexible and interactive learning environment that meets the needs and expectations of modern students, lecturersand future employers. From the point of view of investment in the future, this improvement of the educational process is necessary and effective. The analysis shows that the active use of digital technologies helps to strengthen the interaction between teachers and students. Digital transformation can make education more accessible and interesting, but only with careful planning and prudent implementation to avoid possible miscalculations. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8462 |
ISSN: | 2707-0654 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
698-Текст статті-1402-1-10-20240711.pdf | https://amtp.org.ua/index.php/journal2/article/view/698/598 | 318,76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.