Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8411
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБабакіна, О. О.-
dc.contributor.authorBabakina, О.-
dc.date.accessioned2024-08-16T07:59:34Z-
dc.date.available2024-08-16T07:59:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБабакіна О. О. Розвиток системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України в останній чверті ХХ – на початку ХХІ століття – критерії аналізу / О. О. Бабакіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 68. - С. 43-50.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8411-
dc.description.abstractУ статті визначено критеріальний апарат аналізу й оцінки розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України в останній чверті ХХ – на початку ХХІ століття. Наукові методи аналізу, узагальнення, опису й порівняння були використані для визначення критеріального апарату. Автор доводить, що критерії аналізу й оцінки розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України в останній чверті ХХ – на початку ХХІ століття – комплекс характеристик, на основі яких ґрунтується розуміння динаміки розвитку процесу у відповідному періоді. Їхні показники є наочними свідченнями, завдяки яким можна проаналізувати й оцінити розвиток системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття). На основі аналізу наукових доробок виокремлено критерії аналізу й оцінки розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України в останній чверті ХХ – на початку ХХІ століття: теоретико-методологічні основи дослідження розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України в останній чверті ХХ – на початку ХХІ століття; напрям дослідження; рівень розвитку дослідження; методи проведення дослідження; наукові доробки в напрямі розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України в останній чверті ХХ – на початку ХХІ століття; інституційне оформлення результатів власного дослідження. Особливістю запропонованого критеріального апарату є чітко обґрунтовані критерії та відповідні показники дозволили визначити реальний стан розвитку системи підвищення кваліфікації науковопедагогічних працівників закладів вищої освіти України (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття). Результати досліджень будуть цікавими для науковців, які здійснюють наукові дослідження проблем підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти.uk_UA
dc.description.abstractThe article identifies the criterional apparatus of the analysis and evaluation of the progress in the system of advanced training of research and teaching staff in Ukraine in the period from the 1970s until the early 21st century. Scientific methods of analysis, generalization, description and comparison were used to determine the criteria. The author argues that the criteria for analysis and evaluation of the progress in the system of advanced training of research and teaching staff in Ukraine in the 1970s – early 21st century is a set of characteristics based on understanding the dynamics of the processes during the chosen period. Their indicators are clear evidence through which it is possible to analyze and evaluate the progress in the system of advanced training of research and teaching staff in Ukraine (the 1970s – early 21st century). Based on the analysis of scientific achievements, the author identified the criteria for the analysis and evaluation of the progress in the system of advanced training of research and teaching staff in Ukraine in the 1970s – early 21st century, which included theoretical and methodological bases of research in the last quarter of the 1970s – early 21st century; direction of research; level of research development; research methods; scientific achievements in the direction of the development of the system of advanced training of research and teaching staff of higher education institutions in Ukraine in the 1970s – early 21st century; institutional design of the results of their own research. The peculiarity of the proposed criteria is that well-founded criteria and relevant indicators allowed determining the real state of the progress in the system of advanced training of research and teaching staff in Ukraine in the 1970s – early 21st century. The results of the current research will be interesting for scientists who carry out investigations on the question of professional development of research and teaching staff of higher education institutions.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 68;-
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічний працівникuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectпоказникuk_UA
dc.subjectprofessional developmentuk_UA
dc.subjectresearch and teaching staffuk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.subjectindicatoruk_UA
dc.titleРОЗВИТОК СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ОСТАННІЙ ЧВЕРТІ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ – КРИТЕРІЇ АНАЛІЗУuk_UA
dc.title.alternativeProgress in the system of advanced training of research and teaching staff in Ukraine in the 1970s – early 21st century: analysis criteriauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7.pdfБабакіна О. О.231,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.