Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8392
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПавлова, О. Г.-
dc.contributor.authorПавлов, Я. В.-
dc.contributor.authorPavlova, O.-
dc.contributor.authorPavlov, Y.-
dc.date.accessioned2024-08-14T07:33:46Z-
dc.date.available2024-08-14T07:33:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПавлова О. Г. Педагогічний супровід як засіб ефективної підготовки здобувачів освіти / О. Г. Павлова, Я. В. Павлов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 69. - С. 110-118.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8392-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасні психолого-педагогічні дослідження, які надали змогу зробити висновки щодо пояснення суті педагогічного супроводу та особливостей його використання як засобу ефективної підготовки студентів в умовах закладу вищої освіти. Також розкривається суть ключових понять: «супровід», «педагогічний супровід», «супровід професійної підготовки» з педагогічної та психологічної точки зору. Обґрунтовано актуальність та роль педагогічного супроводу в сучасній вищій школі як інструмента виявлення та усвідомлення нової «зони розвитку» особистості. Визначено й охарактеризовано основні напрями та етапи педагогічного супроводу студентів під час навчання в закладах вищої освіти та його характерні ознаки як освітнього явища. Визначено мету педагогічного супроводу, яка полягає у створенні упорядкованої системи професійної діяльності педагога, яка б гарантувала результативність фахової підготовки та особистого розвитку здобувача освіти. Педагогічний супровід розглядається нами як засіб ефективної підготовки здобувачів освіти, у зв’язку з чим у статті розкрито суть поняття «засобу». Акцентовано увагу на тому, що педагогічний супровід здобувачів освіти в процесі професійної підготовки спрямований забезпечити реалізацію наявного особистісного потенціалу студентів, розкриття їхньої індивідуальності, уміння до комунікації, накопичення професійно-значущого досвіду, оволодіння необхідними способами самоорганізації та саморозвитку. Налагоджений механізм взаємодії педагога та студента, яка включає запобігання можливих ускладнень чи проблем супроводжуваного, діагностику суті існуючих проблем, пошук їх рішення, консультування на етапі їх вирішення допомагає здобувачам освіти як найкраще оволодіти рефлексивним процесом професійного становлення. Також було зауважено, що під час реалізації педагогічного супроводу як засобу підвищення якості професійної підготовки студентів, важливо враховувати педагогічну складову, яка дозволить зробити процес підвищення якості професійної підготовки для студента цілеспрямованим і продуктивним.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes modern psychological and pedagogical research, which allowed drawing conclusions about the explanation of the essence of pedagogical support and the peculiarities of its use as a means of effective training of students in a higher education institution. The essence of key concepts, such as "support", "pedagogical support", "support of professional training", is also revealed from the pedagogical and psychological point of view. The relevance and role of pedagogical support in modern higher education as a tool for identifying and understanding the new "zone of development" of the individual is substantiated. The main directions and stages of pedagogical support of students during their studies in higher education institutions and its characteristic features as an educational phenomenon are determined and characterized. The purpose of pedagogical support is determined, which is to create an orderly system of professional activity of the teacher, which would guarantee the effectiveness of vocational training and personal development of the student. Pedagogical support is considered in the article as a means of effective training of students, in connection with which the essence of the concept "means" is revealed. Emphasis is placed on the fact that pedagogical support of students in the process of vocational training is aimed at ensuring the realization of existing personal potential of students, revealing their individuality, communication skills, accumulation of professionally relevant experience, mastering the necessary methods of self-organization and self-development. A well-established mechanism of the teacher-student interaction, which includes prevention of possible difficulties or problems of the student, diagnosis of existing problems, search for their solution, counseling at the stage of their solution, helps students to best master the reflective process of professional development. It is also noted that during the implementation of pedagogical support as a means of improving the quality of vocational training of students, it is important to consider the pedagogical component, which will make the process of improving the quality of students’ vocational training purposeful and productive.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 69;-
dc.subjectпедагогічний супровідuk_UA
dc.subjectзасіб навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectкомпонент професійної підготовкиuk_UA
dc.subjectpedagogical supportuk_UA
dc.subjectmeans of educationuk_UA
dc.subjectvocational traininguk_UA
dc.subjectcomponent of vocational traininguk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativePedagogical support as a means of effective training of studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15.pdfПавлова О.Г. 1 , Павлов Я.В.252,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.