Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8356
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБритан, Ю. А.-
dc.contributor.authorBrytan, Yu.-
dc.date.accessioned2024-08-08T07:48:08Z-
dc.date.available2024-08-08T07:48:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБритан Ю. А. Досвід створення здоров’язбережувального освітнього середовища закладу вищої освіти як умови формування здоров’язбережувальної компетентності студентської молоді / Ю. А. Британ // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 64. - С. 101-108.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8356-
dc.description.abstractПроголошення здоров’язбережувальної компетентності як однієї з ключових у майбутнього фахівця будь-якої галузі зумовлює пошук шляхів забезпечення її формування в процесі професійної підготовки. Доведене значення і позитивна роль освітнього середовища в навчально-виховному процесі закладу освіти актуалізують виявлення його впливу на формування здоров’язбережувальної компетентності студентської молоді. Власний педагогічний досвід роботи з закладі вищої освіти (Українській інженерно-педагогічній академії (м. Харків) дозволив переконатися в ефективності обраних напрямів роботи зі створення освітнього середовища для формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. У статті пропонуються напрями створення здоров’язбережувального освітнього середовища, теоретично обґрунтовані і експериментально перевірені на практиці. З’ясування суті здоров’язбережувального освітнього середовище як спеціально створюваної системи, в якій засвоєння знань, умінь і навичок, формування емоційно-ціннісного ставлення до власного здоров’я відбувається в ситуаціях фізичного, емоційного, інтелектуального, соціального і духовного комфорту, уможливило обґрунтування ролі всіх його суб’єктів (представників професорськовикладацького складу, кураторів студентських груп, представників студентських рад факультету і гуртожитку). Координована діяльність усіх суб’єктів, заснована на їхній попередній підготовці (цілеспрямована інформаційна підтримка, роз’яснювальна робота щодо методів і напрямів роботи), забезпечила створення ефективного здоров’язбережувального освітнього середовища. Напрацювання і пропозиції автора щодо методів, форм роботи зі створення здоров’язбережувального освітнього середовища в закладі вищої освіти можуть використовуватися педагогічними працівниками під час формування здоров’язбережувальної компетентності фахівця. У перспективі можуть бути адаптованими під конкретні умови закладу щодо конкретної категорії майбутніх фахівців.uk_UA
dc.description.abstractProclaiming health-keeping competence the key one for any future specialist in any industry leads to the necessity to seek ways for its development within the vocational training process. The article substantiates the importance and positive role of creating an educational environment in the educational process of learning institutions, which actualizes the need to reveal its influence for students’ health-keeping competence development. Personal pedagogical experience in a higher educational institution (Ukrainian Engineering Pedagogics Academy (Kharkiv)) allowed the author to get convinced of the efficiency of the selected ways of work on creating the educational environment with the aim of developing health-keeping competence of future teachers-engineers. The article offers theory-based and experimentally-verified directions of creating a health-keeping educational environment. Learning about the health-keeping essence of the educational environment as a specially created system where the mastering of knowledge, abilities and skills as well as the development of emotionally-valued attitude toward students’ own health take place within the physical, emotional, intellectual, social and spiritual comfort zone has entailed the substantiation of all its participants (representatives of higher education teaching personnel, tutors of student groups, Faculty senate and dormitory representatives). The coordinated activity of all participants based on their background (goalseeking informative support, explanatory work concerning the methods and focus area) ensures the effective creation of the health-keeping educational environment. The best experience and author’s proposal concerning the methods and forms of work directed at creating a health-keeping educational environment in a higher educational institution can be used by teachers to develop future specialists’ health-keeping competence. It can further be adapted with regard to particular conditions of an institution specializing in training a certain category of future specialists.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 64;-
dc.subjectздоров’язбережувальне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectсуб’єктиuk_UA
dc.subjecthealth-keeping educational environmentuk_UA
dc.subjecthealth-keeping competenceuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectparticipantsuk_UA
dc.titleДОСВІД СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІuk_UA
dc.title.alternativeExperience of creating a health-keeping educational environment in higher educational institutions as a condition for developing students’ health-keeping competenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12.pdfБритан Ю.А.235,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.