Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8344
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБачієва, Л. О.-
dc.contributor.authorBachiieva, L.-
dc.date.accessioned2024-08-07T08:08:37Z-
dc.date.available2024-08-07T08:08:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБачієва Л. О. До питання актуальності підготовки викладачів професійної освіти до дослідницької діяльності / Л. О. Бачієва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2023. - № 80. - С. 5-13.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8344-
dc.description.abstractЗабезпечення якості підготовки викладачів професійної освіти наразі є одним із актуальних завдань. Саме перед ними стоїть задача задоволення галузей промисловості кваліфікованими фахівцями незважаючи на виклики, що стоять перед освітньої системою взагалі й унікальними умовами, у яких перебуває кожен окремий заклад освіти, викладач, здобувач освіти. Одним зі способів розв’язання цієї проблеми є підготовка викладачів до проєктування методичних систем, що ґрунтуються на результатах дослідницької діяльності галузевих та освітніх тенденцій. Наше дослідження має на меті зробити внесок у дискусію щодо обґрунтування актуальності підготовки викладачів професійної освіти до дослідження інноваційних тенденції Індустрії 4.0. та Індустрії 5.0 для формування актуальний цілей і змісту методичних систем; характеристик Освіти 4.0. для розроблення освітніх методів, форм, засобів; формування вимог до якостей здобувача освіти та складових професійної компетентності викладача відповідно до узагальненого впливу зазначених положень. На методологічному рівні дослідження в основному спирається на огляд нормативних джерел та наукових публікацій. У першому розділі представлено аналіз законодавчих та нормативних документів, виокремлено ключові завдання розвитку наукової та дослідницької діяльності у вітчизняній освіті. Визначено, що викладач може створювати та впроваджувати авторські методичні системи для розв’язання освітніх проблем у теорії та практиці. Другий розділ зосереджується на аналізі тенденцій Індустрії 4.0, Індустрії 5.0 та їх впливі на формування цілей та змісту освітньої інформації. Третій розділ присвячений аналізу тенденцій Освіти 4.0, визначено, що саме вони спрямовують викладача на обрання освітніх методів, форм та засобів навчання. Сформульовано приклади дослідницьких питань, які можуть бути в колі професійних інтересів викладачів під час проєктування методичних систем. Висновки відображають наукові узагальнення щодо актуальності підготовки викладачів професійної освіти до дослідницької діяльності з метою проєктування методичних систем.uk_UA
dc.description.abstractEnsuring the quality of vocational teacher training is currently one of the most urgent tasks. They are the ones who are tasked to satisfy industries with qualified specialists despite the challenges facing the educational system in general and the unique conditions faced by each individual educational institution, teacher, and student. One of the ways to solve this problem is to train teachers to design methodological systems based on the results of research on industry and educational trends. Our study aims to contribute to the discussion on the relevance of training vocational teachers to study the innovative trends of Industry 4.0 and Industry 5.0 to formulate relevant goals and content of methodological systems; characteristics of Education 4.0 for the development of educational methods, forms, and means; formulation of requirements for the student's qualities and components of the teacher's professional competence according to the generalized impact of these provisions. At the methodological level, the study is mainly based on a review of regulatory sources and scientific publications. The first section presents an analysis of legislative and regulatory documents, identifies the key tasks for the development of scientific and research activities in national education. It has been determined that a teacher can create and implement author's methodological systems to solve educational problems in theory and practice. The second section focuses on the analysis of Industry 4.0 and Industry 5.0 trends and their impact on the goals and content of educational information. The third section is devoted to the analysis of Education 4.0 trends, and it has been determined that they guide the teacher in choosing educational methods, forms and means of teaching. Examples of research questions that can be considered by vocational teachers when designing methodological systems are formulated. The conclusions reflect scientific generalizations about the relevance of training vocational teachers for research activities to design methodological systems.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 80;-
dc.subjectвикладач професійної освітиuk_UA
dc.subjectдослідницька діяльністьuk_UA
dc.subjectмоделювання та проєктування педагогічної системиuk_UA
dc.subjectprofessional education teacheruk_UA
dc.subjectresearch activityuk_UA
dc.subjectmodeling and designing of the pedagogical systemuk_UA
dc.titleДО ПИТАННЯ АКТУАЛЬНОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.title.alternativeTo the issue of importance to prepare vocational teachers for research activitiesʺuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pipo_2023_80_3.pdf©Бачієва Л.О.505,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.