Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8343
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛазарєв, М. І.-
dc.contributor.authorМосієнко, Г. М.-
dc.contributor.authorТарасенко, Тарасенко А. І.-
dc.contributor.authorLazarev, N.-
dc.contributor.authorMosiienko, H.-
dc.contributor.authorTarasenko, A.-
dc.date.accessioned2024-08-06T11:11:37Z-
dc.date.available2024-08-06T11:11:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛазарєв М. І. Узагальнена трискладова гібридна модель змісту навчання елементів електротехнічного обладнання / М. І. Лазарєв, Г. М. Мосієнко, А. І. Тарасенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 64. - C. 81-91.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8343-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему формування узагальненої моделі змісту навчання елементів електротехнічних пристроїв промислового обладнання на основі системного підходу. На основі проведеного аналізу літературних джерел електротехнічної підготовки інженерів неелектричних спеціальностей показано, що результатом теоретичної і практичної підготовки майбутніх інженерів повинна стати їх здатність обирати необхідні електротехнічні, електронні, електровимірювальні пристрої, вміти їх правильно експлуатувати і створювати разом із інженерами-електриками технічні завдання на розробку електричної частини автоматизованого обладнання для управління виробничими процесами. Показано, що всі фізичні елементи реальних електричних кіл, які застосовуються в промисловому обладнанні, мають ознаки основних електричних параметрів. Електричні параметри характеризуються тими фізичними явищами, які викликають процеси, що в них відбуваються. Кожен фізичний елемент реальної предметної галузі можна представити у вигляді визначеного з’єднання певної сукупності ідеальних елементів. Представлення фізичних елементів у розрахункових схемах залежить від частоти змінного струму. Але всю складність фізичних процесів, які відбуваються в колах змінного струму, необхідно враховувати далеко не в усіх випадках. Можна зробити ряд допущень, які суттєво спрошують задачу і разом із тим не призводять до помітних відхилень від дійсності. Обґрунтована важливість побудови узагальнених моделей реальних елементів електротехнічних пристроїв промислового обладнання на основі найбільш поширених видів моделювання, які застосовуються в технічних теоріях. Такий підхід до формування трискладової моделі елементів та пристроїв електротехнічного обладнання можна застосувати для побудови моделі будь-якого навчального елемента змісту навчання електротехніки. Цей метод дає можливість формалізувати процес моделювання, об’єднавши його основні фрагменти на основі запропонованого системного підходу.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the problem of forming a generalized model of the content of teaching elements of electrical devices of industrial equipment based on a systems approach. Based on the analysis of the literature sources on electrical engineering training of non-electrical specialties, it is shown that the result of theoretical and practical training of future engineers should consist in their ability to choose the necessary electrotechnical, electronic, electrical measuring devices, to operate them properly and to create, together with electrical engineers, technical specifications on the development of electrical parts of automated production equipment for managing production processes. It is shown that all physical elements of real electrical circuits used in industrial equipment have signs of basic electrical parameters. Electrical parameters are characterized by those physical phenomena that cause the processes occurring in them. Each physical element of a real subject area can be represented as a specific connection of a certain set of ideal elements. The representation of physical elements in design schemes depends on the frequency of the alternating current. But all the complexity of the physical processes occurring in AC circuits should not necessarily be taken into account in every single case. You can make a number of assumptions that greatly simplify the task and at the same time do not lead to noticeable deviations from reality. The importance of building generalized models of real elements of electrical devices of industrial equipment based on the most common types of modeling, which are used in technical theories, is substantiated. The considered approach to the formation of a three-component model of the elements and devices of electrical equipment can be used to build a model of any educational element of the content of electrical engineering education. This method makes it possible to formalize the modeling process by combining its main fragments based on the proposed system approach.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 64;-
dc.subjectсхеми заміщенняuk_UA
dc.subjectінформаційна модельuk_UA
dc.subjectідеалізовані елементи електротехнікиuk_UA
dc.subjectелектротехнічне обладнанняuk_UA
dc.subjectequivalent circuitsuk_UA
dc.subjectinformation modeluk_UA
dc.subjectidealized elements of electrical engineeringuk_UA
dc.subjectelectrical equipmentuk_UA
dc.titleУЗАГАЛЬНЕНА ТРИСКЛАДОВА ГІБРИДНА МОДЕЛЬ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯuk_UA
dc.title.alternativeThe generalized three-component hybrid model of the content of teaching elements of electrical equipmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.pdfЛазарєв М.І., Мосієнко Г.М., Тарасенко А.І.331,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.