Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8316
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛавошник, А. О.-
dc.contributor.authorРубан, Н. П.-
dc.contributor.authorLavoshnyk, A.-
dc.contributor.authorRuban, N.-
dc.date.accessioned2024-07-31T10:31:38Z-
dc.date.available2024-07-31T10:31:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛавошник А. О. Засоби маркетингових комунікацій при формуванні підприємницької компетентності в слухачів курсів підвищення кваліфікаціі в центрі зайнятості / А. О. Лавошник, Н. П. Рубан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акал. - Харків, 2023. - № 78. - С. 29-38.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8316-
dc.description.abstractУ статті досліджується роль маркетингових комунікацій у формуванні підприємницької компетентності в слухачів курсів підвищення кваліфікації в Центрі зайнятості. Заснована на актуальних дослідженнях та практичних випадках, стаття висвітлює ключові аспекти використання маркетингових комунікацій для розвитку підприємницьких навичок та забезпечення успішної підприємницької діяльності. Аналізуються сутність підприємництва і його важливості для сучасного ринкового середовища, наголошується на значенні підприємницької компетентності для кар'єрного успіху та самореалізації. Розглядаються різні аспекти маркетингових комунікацій, такі як реклама, паблік релейшнз, пряма комунікація, цифровий маркетинг та інші. У статті детально аналізується, як маркетингові комунікації можуть бути ефективно використані для стимулювання зацікавленості та залучення слухачів до підприємницьких курсів підвищення кваліфікації. Зокрема розглядаються стратегії використання соціальних медіа, електронних розсилок, веб-сайтів та інших каналів комунікації для ефективної комунікації із цільовою аудиторією. Визначаються переваги використання маркетингових комунікацій для залучення слухачів і створення позитивного враження про курси підвищення кваліфікації. Також обговорюється важливість створення привабливого інформаційного матеріалу, який зацікавить потенційних слухачів і надихне їх на участь у курсах. Отже, автори підкреслюють, що маркетингові комунікації відіграють ключову роль у формуванні підприємницької компетентності в слухачів курсів підвищення кваліфікації в Центрі зайнятості. Наголошується на необхідності ефективного використання різних засобів комунікації, стратегій персоналізації та двосторонньої взаємодії зі слухачами для створення мотивації, зацікавленості та підтримки, які сприятимуть розвитку їхньої підприємницької кваліфікації та успішній реалізації особистісних потреб.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the role of marketing communications in the formation of entrepreneurial competence among students of advanced training courses at the Employment Center. Based on current research and case studies, the article highlights key aspects of using marketing communications to develop entrepreneurial skills and ensure successful business operations. The essence of entrepreneurship and its importance for the modern market environment are analyzed; the importance of entrepreneurial competence for career success and self-realization is emphasized. Various aspects of marketing communications are considered, such as advertising, public relations, direct communication, digital marketing, and others. The article analyzes in detail how marketing communications can be effectively used to stimulate interest and attract students to entrepreneurial training courses. In particular, strategies for using social media, e-mails, websites and other communication channels for effective communication with the target audience are considered. The advantages of using marketing communications to attract listeners and create a positive impression about professional development courses are determined. In particular, the importance of creating attractive informational material that will interest potential listeners and inspire them to participate in the courses is discussed. In conclusion, the article emphasizes that marketing communications play a key role in the formation of entrepreneurial competence among students of advanced training courses at the Employment Center. Emphasis is placed on the need for effective use of various means of communication, personalization strategies and two-way interaction with listeners to create motivation, interest and support that will contribute to the development of their entrepreneurial skills and the successful realization of personal needs.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 78;-
dc.subjectкурси підвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectцентр зайнятостіuk_UA
dc.subjectділова активністьuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectprofessional development coursesuk_UA
dc.subjectemployment centeruk_UA
dc.subjectbusiness activityuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.titleЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПРИ ФОРМУВАННІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІІ В ЦЕНТРІ ЗАЙНЯТОСТІuk_UA
dc.title.alternativeTools of marketing comunications in the development of entrepreneurial competence in students of advanced training courses at the employment centeruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pipo_2023_78_6.pdfЛавошник А.О., Рубан Н.П.430,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.