Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошелєва, В. С.-
dc.date.accessioned2012-11-16T08:08:00Z-
dc.date.available2012-11-16T08:08:00Z-
dc.date.issued2012-11-16-
dc.identifier.citationКошелєва, В. С. Модель формування проектувальних умінь у майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю [Текст] / В. С. Кошелєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2009. - Вип. 22-23. - С. 255-261.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/829-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання формування у майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю проектувальних умінь із розробки бізнес-планів. Теоретично обґрунтовано та розроблено модель формування цих умінь на основі виділення цільового, когнітивного, операційного та контрольно-корегуючого компонентів.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмодельuk_UK
dc.subjectпроектувальні уміння-
dc.subjectбізнес-план-
dc.subjectінженери-педагоги-
dc.subjectцільовий компонент-
dc.subjectкогнітивний компонент-
dc.subjectопераційний компонент-
dc.subjectконтрольно-коригуючий компонент-
dc.titleМОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТУВАЛЬНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V_ Kosheleva.pdf361,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.