Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8292
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZelenin, H. І.-
dc.contributor.authorЗеленін, Г. І.-
dc.date.accessioned2024-07-29T08:52:38Z-
dc.date.available2024-07-29T08:52:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationZelenin H. І. Іmplementation of "Connected learning" principles in teaching a foreign language at an Engineering University / H. І. Zelenin // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - № 75. - С. 22-28.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8292-
dc.description.abstractThe article attempts to consider the topical issues of modern pedagogy: interactive forms and methods of optimizing the process of teaching a foreign language for special purposes in the context of higher engineering education, and peculiarities of distance and blended learning of a foreign language through the use of advanced information and communication technologies.Based on the analysis of the most recent research works in the field of innovations in teaching foreign languages, it is concluded that one of the most important directions is the introduction of modern information and communication technologies into the educational process, in particular technologies related to mobile learning, providing optimization of the educational process, accessibility and efficiency of learning, and students' integration into the information society. The author emphasizes that in the English-language methodological literature the designation of such a model of using electronic devices as "connected learning" is widely spread; defines the basic principles of "connected learning"; provides key advantages (intensification of independent activity, individualization of learning, increase of cognitive activity and motivation of learning, acquisition of skills and abilities, the formation and development of which on the basis of traditional teaching tools seems to be quite laborious) and disadvantages of active involvement of smartphones in the educational process (excessive emphasis on the technological filling of the educational process does not contribute to the development of logical and effective learning, reinforces students’ inclination to use conventional patterns in their thinking process, and even strengthens the habit of clip perception of reality, which is typical for the generation that grew up in the period of wide availability of the Internet and social networks).The article concludes that the practical application of mobile applications has a huge potential in improving the efficiency of the process of learning a foreign language for special purposes and can significantly improve the process of foreign language training of engineering students, open its new sides and turn it from a serious time-consuming process into an exciting activity, but it is necessary to carefully calibrate and integrate new mobile technologies into the educational process, and teachers should be properly prepared for the effective use of mobile technologies. У статті зроблено спробу розглянути актуальні питання сучасної педагогіки: інтерактивні форми та методи оптимізації процесу викладання іноземної мови для спеціальних цілей у контексті вищої інженерної освіти, особливості здійснення дистанційного та змішаного навчання іноземної мови за допомогою новітніх інформаційно-комунікаційних технологій.На основі аналізу останніх досліджень у галузі новацій у навчанні іноземних мов зроблено висновок, що одним із актуальних напрямів є впровадження у навчальний процес сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема технологій, пов'язаних з мобільним навчанням, які забезпечують оптимізацію навчального процесу, доступність таефективність навчання , інтеграцію студентів у інформаційне суспільство. Автор наголошує, що в англомовній методичній літературі поширене позначення подібної моделі використання електронних пристроїв як "connected learning"; визначає основні принципи «connected learning»; наводить ключовіпереваги (інтенсифікація самостійної діяльності, індивідуалізація навчання, підвищення пізнавальної активності та мотивації вчення, набуття навичок та умінь, формування та розвиток яких на основі традиційних засобів навчання видається досить трудомістким) та недоліки активного включення смартфонів в освітній процес (зайвий упор на технологічну начинку навчального процесу не сприяє розвитку логічного мислення студентів, закріплює їх орієнтацію використання шаблонів у процесі розумового процесу, йнавіть посилює звичку до кліпового сприйняттю реальності, характерному для покоління, що виросло в період широкої доступності Інтернету та соціальних мереж).У висновках статті автор зазначає, що практичне застосування мобільних додатків несе в собі величезний потенціал у підвищенні ефективності процесу вивчення іноземної мови для спеціальних цілей та здатне значно вдосконалити процес іншомовної підготовки студентів інженерних спеціальностей, відкрити його нові сторони та перетворитиіз серйозного трудомісткого процесу на захоплююче заняття , однак необхідно ретельно калібрувати та інтегрувати нові мобільні технології у навчальний процес, а викладачі відповідним чином мають бути підготовлені до ефективного використання нового функціоналу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 75;-
dc.subjectmobile technologiesuk_UA
dc.subjectengineering universityuk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjectoreign language for special purposesuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjectconnected learninguk_UA
dc.subjectмобільні технологіїuk_UA
dc.subjectтехнічний університетuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectіноземна мова для спеціальних цілейuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectмобільне навчанняuk_UA
dc.titleІmplementation of "Connected learning" principles in teaching a foreign language at an Engineering Universityuk_UA
dc.title.alternativeРеалізація принципів«Сonnected learning» у процесі викладання іноземної мови в інженерному університетіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Зеленин+Г..pdfhttp://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/483/407962,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.