Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8290
Название: Археологічна практика, як фактор формування професійних компетентностей фахівця за спеціальністю 032 "Історія та археологія"
Другие названия: Archaeological internships as a factor in the formation of professional competences of a specialist in the specialty 032 "History and archeology"
Авторы: Бакуменко, О. О.
Bakumenko, O. O.
Ключевые слова: археологічна практика
фахові компетентності
краєзнавчо-туристична робота
історія
archaeological practice
professional competences
local history and tourism work
history
Дата публикации: 2022
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Бакуменко О. О. Археологічна практика, як фактор формування професійних компетентностей фахівця за спеціальністю 032 "Історія та археологія" / О. О. Бакуменко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - № 75. - С. 5-12.
Серия/номер: № 75;
Краткий осмотр (реферат): Сучасна система освіти зорієнтована на обов’язкове поєднання теоретичних і практичних методів навчання. Кожна зіснуючих сьогодні освітньо-професійних програм (ОПП) пропонує студентам перелік практик, які мають поглибити і закріпити отримані під час аудиторних занять теоретичні знання, а отже, сприяти повноцінному формуванню основних фахових компетентностейвипускника. Сьогодні програми навчальних і виробничих практик весь час удосконалюються з урахуванням компетентнісного підходу до навчання.Автор статті робить спробу проаналізувати, яким чином та за допомогою якого інструментарію один із видів обов’язкової навчальної практики (археологічної) впливає на формування фахових компетентностей та досягнення програмних результатів навчання студентів, що навчаються за ОПП «Краєзнавчо-туристична робота», спеціальності 032 «Історія та археологія».Автор, аналізуючи програму практики та програми споріднених дисциплін, показує, які саме компетентності можуть бути сформовані завдяки археологічній практиці. Розглянуто основні етапи та зміст археологічної практики, яка проводиться викладачами відповідної ОПП для студентів першого курсу.Устатті визначено основні види робіт та заходів, що складають зміст археологічної практики та їх вплив на формування фахових компетентностей.Окрему увагу приділено впливу археологічної практики на активізацію навчально-наукової діяльності студентів та її виховне значення. Практика передбачає виховання дбайливого ставлення до пам`яток історії та культури та їх раціонального використання, ознайомлення із заходами зохоронинавколишньогосередовищата історичної спадщини тощо. Студенти вчаться з повагою ставитисядо історико-культурної спадщини, усвідомлюють, яку роль відіграє в її збереженні правильне проведення польових досліджень Устаттізокремаакцентується увага на кориснихнавичках, якіформує цей вид практики для подальшого професійного і повсякденного життя фахівців.Можна з впевненістю сказати, що археологічнапрактика сприяє формуванню ряду важливих особистісних якостей,необхідних будь-якому фахівцю, дає змогу студентам розкрити свої творчі і організаторські здібності. The modern education system is oriented towards a mandatory combination of theoretical and practical teaching methods. Each of the currently existing educational and vocational training programs (EVTP) offers students a list of internships that should deepen and consolidate the theoretical knowledge obtained during classroom classes, and therefore contribute to the full formation of the graduate's basic professional competences. Today, the programs of educational and industrial internships are constantly being improved, taking into account the competence-based approach to education. The author of the article makes an attempt to analyze how and with which toolkit one of the types of compulsory training (archaeological) internships affects the formation of professional competences and the achievement of program learning outcomes of students studying at the EVTP "Local Studies and Tourism", specialty 032 " History and Archeology".Analyzing the program of the internship and programs of related disciplines, the author shows exactly which competences can be formed thanks to archaeological internships. The main stages and content of the archaeological internship, which is conducted by the teachers of the corresponding EVTP for first-year students, are considered. The article defines the main types of work and activities that make up the content of the archaeological internship and their influence on the development of professional competences. Particular attention is paid to the influence of the archaeological internship on the activation of students' educational and scientific activities and its educational significance. The internship involves nurturing a careful attitude to historical and cultural monuments and their rational use, familiarization with measures to protect the surrounding environment and historical heritage, etc. Students learn to treat historical and cultural heritage with respect, realize the role that proper field research plays in its preservation. In the article, attention is also focused on the skills necessary for the further professional and everyday life of specialists that this type of internships develops. It can be said with certainty that archaeological internship contributes to the formation of a number of important personal qualities necessary for any specialist, and allows students to demonstrate their creative and organizational abilities.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8290
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бакуменко+О..pdfhttp://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/482/4081,02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.