Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8286
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШалімова, І. М.-
dc.contributor.authorШалімова, А. С.-
dc.contributor.authorShalimova, I. M.-
dc.contributor.authorShalimova, A. S.-
dc.date.accessioned2024-07-25T13:12:39Z-
dc.date.available2024-07-25T13:12:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШалімова І. М. Управління формуванням іміджу закладу вищої медичної освіти / І. М. Шалімова, А. С. Шалімова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - № 74. - С. 73-82uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8286-
dc.description.abstractНа основі дослідження психолого-педагогічної літератури з проблем управління закладами вищої освіти у статті проведено порівняльний аналіз категорії «імідж організації» у наукових доробках різних авторів, обрано найбільш прийнятну з точки зоруудосконалення управління закладом вищої медичної освіти .. У статтіз’ясовано, що змістом процесу управління іміджем закладу вищої освіти є формування (підтримка) образу медичного університету, який відповідає його стратегії розвитку, та створення ефект ивних комунікацій із цільовими аудиторіями. У статті досліджено чинники впливу на імідж закладу вищої медичної освіти та визначено ключові елементи, управління якими дозволяє забезпечити бажаний образ університету у свідомості найважливіших цільових аудиторій.У статті проаналізовано існуючий процес управління іміджем державного закладу вищої освіти Харківський національний медичний університет(ХНМУ), розподіл функціональних обов’язків серед топ-менеджерів закладу.У статті обґрунтовано доцільність розширення варіантів просування освітніх послуг ХНМУ шляхом використання традиційних (реклама, інтернет-маркетинг та виставкова діяльність) та інноваційних (event-маркетинг, використання соціальних мереж та месенждерів, вірусний маркетинг) методів.Проведений комплексний аналіз іміджу закладу вищої медичної освіти дозволив виявити ряд проблем щодо процесу управління іміджем ХНМУ. Відтак, автори статті вважають за доцільне в Харківському національному медичному університеті приділити увагу формуванню підвищення рівня сформованості іміджу та розробити відповідну комплексно-цільову програму.uk_UA
dc.description.abstractBased on a study of psychological and pedagogical literature on the management of higher education institutions, a comparative analysis of the concept "image of an organization" in the works of various authors was conducted, and the most acceptable one in terms of improving the management of a higher medical education institution was selected.The article clarifies that the content of the process of image management of a higher education institution is the formation (maintenance) of the image of a medical university, which corresponds to its development strategy, and the creation of effective communication with target audiences. The article examines the factors influencing the image of an institution of higher medical education and identifies key elements, the management of which allows ensuring the desired image of the university in the minds of the most important target audiences.The article analyzes the existing process of image management of the state institution of higher education Kharkiv National Medical University (KhNMU), and the distribution of functional responsibilities among top managers of the institution.The article substantiates the expediency of expanding the options for promoting educational services of KhNMU through the use of traditional (advertising, Internet marketing and exhibition activities) and innovative (event marketing, use of social networks and messengers, viral marketing) methods. A comprehensive analysis of the image of the institution of higher medical education revealed a number of problems with the image management process at KhNMU. Therefore, the authors of the article consider it expedient to pay attention to improving the level of image formation and to develop an appropriate complex targeted program at Kharkiv National Medical University.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 74;-
dc.subjectзаклад вищої медичної освітиuk_UA
dc.subjectкомплексно-цільова програмаuk_UA
dc.subjectімідж організаціїuk_UA
dc.subjectinstitution of higher medical educationuk_UA
dc.subjectimage of an organizationuk_UA
dc.subjectcomplex targeted programuk_UA
dc.titleУправління формуванням іміджу закладу вищої медичної освітиuk_UA
dc.title.alternativeManagement of image formation of a higher medical education institutionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шалімова+І.,+Шалімова+А..pdfhttp://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/480/3991,37 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.