Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8275
Название: Сучасний стан рівня обізнаності вчителів щодо соціально-педагогічного супроводу здобувачів освіти: аналіз результатів
Другие названия: Current State of the Level of Teachers’ Awareness Regarding Social-Pedagogical Support for Students: Analysis of Findings
Авторы: Дворник, О. М.
Рубан, Н. П.
Dvornyk, O. M.
Ruban, N. P.
Ключевые слова: соціальний захист
діти-сироти
складні життєві обставини
соціально-педагогічний супровід,
педагогічний працівник
соціальний педагог
соціальна компетентність
булінг(цькування)
social protection
orphaned children
challenging life circumstances
social-pedagogical support
educator
social pedagogue
social competence
bullying
Дата публикации: 2022
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Дворник О. М. Сучасний стан рівня обізнаності вчителів щодо соціально-педагогічного супроводу здобувачів освіти: аналіз результатів / О. М. Дворник, Н. П. Рубан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - № 77. - С. 68-85.
Серия/номер: № 77;
Краткий осмотр (реферат): В статті зазначені виклики, перед якими стикнулась освіта в умовах її реформування, діджиталізації суспільства та екстремального сьогодення (карантинних заходів, повномасштабної війни). Вказано на важливість здійснення педагогічними працівниками соціально-педагогічного супроводу здобувачів освіти в умовах модернізації освіти. Проаналізовано наукові джерела щодо вивчення різних аспектів соціально-педагогічного супроводу здобувачів освіти та його вплив на розвиток та соціальну адаптацію дітей. Визначено сучасний стан рівня обізнаності вчителів 5-11 класів щодо соціально-педагогічного супроводу здобувачів освіти на основі проведених соціологічних досліджень. З’ясовано кількість педагогічних працівників, які виконують або виконували обов’язки класного керівника упродовж своєї педагогічної діяльності та їх роль в частині здійснення соціально-педагогічного супроводу здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти. Встановлено стан забезпечення соціальними педагогами шкіл та їх завдання в частині соціально-педагогічного супроводу. Проаналізовано стан розуміння педагогічними працівниками основних понять та визначень з питань соціально-педагогічної підтримки добувачів освіти, таких як «соціальний захист дітей у школі», «складні життєві обставини», «соціально-педагогічний супровід», чинники, які можуть зумовити складні життєві обставини у дітей та інше. Перелічені негативні наслідки недостатнього рівня компетентності педагогічних працівників з питань соціального захисту дітей в школі. З’ясовано розуміння педагогічними працівниками власних функціональних обов’язків в сфері соціального захисту та їх вплив на якісне здійснення соціально-педагогічного супроводу. Проаналізовано стан усвідомлення педагогічними працівниками своєї відповідальності в частині виявлення дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах. Зазначено кількість педагогічних працівників, які стикалися з випадками булінгу (цькування) в закладах загальної середньої освіти. Зроблено висновки щодо доцільності підвищення стану обізнаності педагогічних працівників щодо соціально-педагогічного супроводу здобувачів освіти. This article addresses the intricate challenges confronting education in the wake of reforms, societal digitalization, and exceptional circumstances like quarantine measures and the full-scale war. It highlights the significance of incorporating social-pedagogical support into education, especially in the midst of educational modernization. The research delves into scholarly sources to explore diverse facets of social-pedagogical support for students and its influence on the development and social adaptation of children. Based on the findings of sociological studies, the article determines the current level of awareness among educators teaching 5-11 grade kids about social-pedagogical support. The article investigates educators who have been performing or performed the duties of a homeroom teacher throughout their pedagogical careers and their contributions to implementing social-pedagogical support within general secondary education settings. It identifies the importance of the presence of social pedagogues at schools and their role in rendering social-pedagogical assistance. Moreover, the research examines the way teachers comprehend pivotal terms tied to social-pedagogical support for students, including "social protection of children at schools," "challenging life circumstances," "social-pedagogical support," factors contributing to difficult situations with children, and more. The paper enumerates the adverse outcomes stemming from educators’ limited competence in the field of child social protection within schools. It investigates teachers’ understanding of their functional responsibilities in the realm of social protection and its influence on the quality provision of social-pedagogical support. Furthermore, the study probes educators’ grasp of their responsibility in recognizing students undergoing challenging life circumstances. The number of educators who have encountered cases of bullying in general secondary education institutions is indicated. Conclusions are drawn, highlighting the imperative of elevating educators’ awareness regarding social-pedagogical support for students.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8275
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.pdfДворник О. М., Рубан Н. П.802,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.