Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8263
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБакуменко, О. О.-
dc.contributor.authorBakumenko, O. O.-
dc.date.accessioned2024-07-23T13:21:08Z-
dc.date.available2024-07-23T13:21:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБакуменко О. О. Застосування інтерактивних методів навчання в ході викладання дисципліни "Історія стародавнього світу" / О. О. Бакуменко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - № 76. - С. 58-65.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8263-
dc.description.abstractУ статті розглядається застосування методів інтерактивного навчання в ході викладання однієї з нормативних дисциплін для здобувачів освіти за спеціальністю 032 – Історія та археологія. Курс «Історія стародавнього світу» є одним із найважливіших у процесі набуття фахових компетентностей майбутніми істориками. Його вивчення передбачає формування цілісного уявлення про розвиток світового історичного процесу з найдавніших часів до наших днів. Висока насиченість курсу історичними фактами і подіями вимагає як від здобувачів освіти, так і від викладача докласти чимало зусиль для плідної організації навчального процесу з метою отримання відповідних програмних результатів навчання. Сучасна система освіти створила стандарти навчання, що передбачають підготовку висококваліфікованих фахівців, які володіють всією сукупністю систематизованих теоретичних знання і практичних умінь, володіють сучасними технологіями тощо. Сучасний фахівець повинен володіти такими особистісними якостями, як мобільність, креативність, критичність мислення, комунікативність, здатність приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність. Сформувати подібні якості можливо лише за умови створення в процесі навчання умов, які сприятимуть творчому пошуку студента, дадуть йому можливість навчитись працювати в команді, моделювати різні ситуації в навчанні та фаховій діяльності. Саме вирішенню подібних завдань і сприяють, в першу чергу, інтерактивні методи навчання, які досить давно і плідно використовуються в системі вищої освіти України. У запропонованій статті ми даємо аналіз прикладного використання інтерактивних методів навчання в рамках викладання конкретно взятої навчальної дисципліни, яка має важливе значення в контексті формування професійних компетентностей фахівця-історика. У статі розглянуто декілька основних методів інтерактивного навчання, що найчастіше використовуються викладачами нашої кафедри при викладанні предметів нормативного циклу. Огляд методів супроводжується описом конкретних навчальних ситуацій та висновками про вплив того чи іншого методу на формування програмних результатів навчання. Автор робить висновок, що інтерактивні методи навчання при їх доцільному застосуванні в поєднанні з класичними лекціями вимагають від усіх учасників навчального процесу розвитку навичок комунікації, аргументування та дискусії, толерантності до чужої думки. Ефективність використання різних форм інтеракції в навчанні залежить і від того, наскільки студенти розуміють їх взаємозв’язок зі своєю майбутньою професією. Зауважимо, що для випускників нашої ОПП цей фактор безумовно є дуже важливим, адже вони мають не лише засвоїти історичний матеріал, але й уміти застосовувати його в краєзнавчо-туристичній діяльності, уміти донести цікавий матеріал до своїх слухачів, зорієнтуватися в будь-якій пізнавальній ситуації, що може виникнути під час їх професійної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the use of interactive learning methods in the course of teaching one of the normative disciplines for students of the specialty 032, History and Archeology. The course "History of the Ancient World" is one of the most important subjects for future historians in the process of acquiring professional competences. Its study involves the formation of a holistic view of the development of the world historical process from ancient times to the present day. The high saturation of the course with historical facts and events requires both the students and the teacher to put in a lot of effort for the fruitful organization of the educational process in order to obtain relevant program learning outcomes. The modern education system has created training standards that provide for the training of highly qualified specialists who possess the entire set of systematized theoretical knowledge and practical skills, know how to apply modern technologies, etc. A modern specialist must possess such personal qualities as mobility, creativity, critical thinking, communication skills, ability to make non-standard decisions and bear responsibility for them. It is possible to form such qualities only if conditions are created in the learning process that will encourage students to conduct creative search, give them the opportunity to learn the ropes of working in a team, simulate various situations in education and professional activities. It is precisely the solution of such tasks that contribute, first of all, to interactive learning methods, which have been used fruitfully for a long time in the higher education system of Ukraine. In the article, we offer an analysis of the applied use of interactive learning methods within the framework of teaching a specific educational discipline, which is important in the context of the formation of professional competences of a history specialist. The article considers several basic methods of interactive learning, which are most often used by teachers of our department when teaching subjects of the normative cycle. The review of the methods is accompanied by a description of specific educational situations and conclusions about the influence of one or another method on the formation of program learning outcomes. The author concludes that interactive teaching methods, when used intelligently in combination with classical lectures, require all participants in the educational process to develop communication, argumentation and discussion skills, and tolerance for other people's opinions. The effectiveness of using various forms of interaction in education also depends on the extent to which students understand their relationship with their future profession. We note that this factor is definitely very important for the graduates of our vocational education training program, because they must not only learn historical material, but also be able to apply it in local history and tourism activities, be able to convey interesting material to their listeners, orient themselves in any cognitive situation that may arise during their professional activities.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 76;-
dc.subjectісторія стародавнього світуuk_UA
dc.subjectфахові компетентностіuk_UA
dc.subjectкраєзнавчо-туристична роботаuk_UA
dc.subjectісторіяuk_UA
dc.subjecthistory of the ancient worlduk_UA
dc.subjectprofessional competencesuk_UA
dc.subjectlocal history and tourism workuk_UA
dc.subjecthistoryuk_UA
dc.titleЗастосування інтерактивних методів навчання в ході викладання дисципліни «Історія стародавнього світу»uk_UA
dc.title.alternativeApplication of interactive teaching methods in the course of teaching the discipline "History of the Ancient Worldʺuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9.pdfБакуменко О. О.433,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.