Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8262
Название: Імідж керівника освітньої установи
Другие названия: Image of the head of an education institution
Авторы: Маркова, В. М.
Князєва, В. М.
Markova, V. M.
Knіazіeva, V. M.
Ключевые слова: заклад освіти
імідж
керівник
позитивний імідж
імідж керівника
управлінська діяльність
education institution
leader
image
positive image
leader's image
managerial activity
Дата публикации: 2022
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Маркова В. М. Імідж керівника освітньої установи / В. М. Маркова, В. М. Князєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - № 76. - С. 49-57.
Серия/номер: № 76;
Краткий осмотр (реферат): У статті визначєно важливість розгляду поняття імідж керівника освітньої установи, структури іміджу та безпосередньо особливостей іміджу керівника освітньої установи як однієї зі складових популярності закладу освіти. Проаналізовано проблеми створення позитивного іміджу керівника. Імідж керівника - це цілісний несуперечливий образ керівника в свідомості оточуючих та підлеглих, який відповідає цілям, нормам, цінностям, прийнятим в організації і очікуванням, що пред’являються до керівника. Досліджено, що в процесі утворення іміджу беруть участь багато факторів, одні з яких є первинними, а інші - вторинними. Первинні фактори діють при першій зустрічі з керівником, йдуть раніше вторинних за часом і складають первинну, або перцептивну, стадію створення іміджу. Вторинні фактори продовжують утворювати імідж при тривалій взаємодії з керівником, пов'язані з більш глибоким пізнанням підлеглими його особистості і складають вторинну, або діяльнісну, стадію утворення іміджу. Стадія вторинного утворення іміджу відбиває характерні риси управлінської діяльності і включає такі елементи: професійні та особистісні якості, здібності, знання, уміння, навички керівника державного органу, система його спілкування та поведінки. На основі розгляду та аналізу поняття іміджу керівника освітньої установи визначено структуру іміджу. Відзначені характеристики іміджу керівника освітньої установи. Досліджено специфіку іміджу керівника освітньої установи та відзначені основні складові: професіоналізм і компетентність; динамізм, швидка реакція на ситуацію, активність; моральна надійність керівника; уміння впливати на людей справою, словом і зовнішнім виглядом; гуманітарна освіченість; психологічна культура керівника. Враховуючи викладене, визначено, що до головних особливостей керівника освітньої установи відноситься успішне виконання своїх управлінських функцій, дотримання ділового етикету поведінки та культури спілкування з керівниками інших закладів освіти та освітніх установ, колегами, підлеглими, начальством з Міністерства освіти і науки України, а також створення власного іміджу, який є системою уявлень про керівника, його діяльність, авторитет тощо.
The article defines the importance of considering the concept of the image of the head of an education institution, the structure of the image, and directly the features of the image of the head of an education institution as one of the components of the popularity of the education institution. The problems of creating a positive image of the manager are analyzed. The leader's image is a coherent, uncontroversial image of the leader in the minds of others and subordinates, which corresponds to the goals, norms and values accepted in the organization, and expectations of the leader. Findings show that many factors are involved in the process of the image formation, some of which are primary, and the others are secondary. Primary factors act at the first meeting with the manager, precede secondary factors in time and make up the primary, or perceptual, stage of the image formation. Secondary factors continue contributing to the image during long-term interaction with the manager, are often associated with a deeper knowledge of their personality by subordinates, and constitute the secondary, or active, stage of the image formation. The secondary stage of the image formation reflects the characteristic features of managerial activity and includes the following elements: professional and personal qualities, abilities, knowledge and skills of the head of a state institution, their communication and behavior system. Based on the consideration and analysis of the concept of the image of the head of an education institution, the structure of the image is determined. Characteristics of the image of the head of an education institution are noted. The specificity of the image of the head of an education institution was studied and the main components are noted: professionalism and competence; dynamism, quick reaction in different situations, active engagement; moral reliability of the manager; the ability to influence people with deeds, words and appearance; humanitarian education; psychological culture of the manager. Taking into account the above, it was determined that the main characteristics of the head of an education institution include successful performance of their managerial functions, compliance with business etiquette and the culture of communication with heads of other education institutions, colleagues, subordinates and superiors from the Ministry of Education and Science of Ukraine, as well as creation and maintenance of their own positive image, which is a system of ideas about the manager, their activities and the power they hold, etc.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8262
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8.pdfМаркова В. М., Князєва В. М.378,97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.