Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8256
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКорнієнко, Л. Г.-
dc.contributor.authorКорнієнко, О. Т.-
dc.contributor.authorKorniіenko, L.-
dc.contributor.authorKorniіenko, O.-
dc.date.accessioned2024-07-03T11:08:17Z-
dc.date.available2024-07-03T11:08:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКорнієнко Л. Г. Технологія модульно-контрольного випереджального навчання у самостійній роботі здобувачів освіти / Л. Г. Корнієнко, О. Т. Корнієнко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 73. - С. 111-118.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8256-
dc.description.abstractЗапропоновано технологію модульно-контрольного випереджального навчання як системи організаційно-методичних заходів до поєднання і впровадження в самостійну роботу здобувачів освітипід керівництвом викладача випереджального навчання і завдань для модульного контролю. Технологія спрямована на посилення ролі самостійної роботи в підготовці висококваліфікованих фахівців. Модульні контрольні завдання розробляються викладачем і мають певні особливості. Вони містять завдання за окремими темами модулю, у яких відображаються основні теоретичні положення і практична спрямованість модулю, та методичні рекомендації до вивчення модулю і виконання тематичних контрольних завдань. Модульні контрольні завдання розміщуються у web-ресурсах разом з іншими дидактичними матеріалами до навчальної дисципліни. Тематичні контрольні завдання є індивідуальними. Вони складаються із задач, розв’язання яких потребує комбінаційного використання знань і які за змістом орієнтовані на професіональну діяльність майбутніх фахівців. Пропонується виконання тематичних контрольних завдань випереджальним способом, тобто до терміну викладання необхідного для розв’язання задач теоретичного матеріалу. Викладач організує онлайн-консультації для роз’яснення незрозумілих для здобувача освіти нових теоретичних положень та для спрямування його думки на конструювання алгоритму рішення задач, а також для прихованого виховання здобувачів освіти в процесі інтерактивної комунікації. Якщо ті, що навчаються, не в змозі виконати завдання випереджальним способом, передбачено його виконання традиційним способом після проведення аудиторних занять відповідної тематики.Виконані тематичні завдання надсилаються викладачу для оперативної рецензії, в якій аналізуються недоліки з пропозицією в передбачені терміни повторного виконання завдання з додатковим його посиленням. Для мотивації здобувачів освіти на виконання тематичних контрольних завдань випереджальним способом пропонується при оцінювані завдання враховувати фактори самостійного надбання знань та їх практичного застосування. Наведено і проаналізовано результати педагогічних експериментів у двох навчальних закладах з вищою і фаховою передвищою освітою. Доведено, що педагогічна технологія модульноконтрольного випереджального навчання сприяє формуванню досвіду самоосвіти, навичок творчої діяльності тапрактичного використання знань.uk_UA
dc.description.abstractThe technology of modular control advanced learning as a system of organizational and methodological measures for combining and introducing students into independent work under the guidance of a teacher of advanced learning and tasks for modular control is proposed. The technology is aimed at strengthening the role of independent work in the training of highly qualified specialists. Modular test assignments are developed by the teacher and have certain features. They contain tasks on individual topics of the module, which reflect the main theoretical provisions and practical orientation of the module, and methodological recommendations for studying the module and performing thematic control tasks. Modular test assignments are posted on web resources along with other didactic materials for the academic discipline. Thematic control tasks are individual. They consist of tasks, the solution of which requires the combined use of knowledge and which, in terms of content, are focused on the professional activities of future specialists. It is proposed to perform thematic tasks in a proactive way, that is, before the presentation of the theoretical material necessary for solving the problems. The teacher organizes online consultations to explain the new theoretical positions that are not clear to the student and to direct their thoughts to the construction of an algorithm for solving problems, as well as for the hidden education of students in the process of interactive communication. If the student is not able to complete the task in a proactive way, it is envisaged to perform it in the traditional way after conducting classroom lessons on the subject of the task. Completed thematic assignments are sent to the teacher for an operational review, in which the shortcomings are analyzed with a proposal to repeat the assignment within the stipulated time frame with its additional strengthening. To motivate students to perform thematic control tasks in a proactive way, it is proposed to take into account the factor of independent acquisition of knowledge and their practical application when assessing the assignment. The results of pedagogical experiments in two educational institutions with higher and vocational higher education are presented and analyzed. It is proved that the pedagogical technology of modular-control advanced learning contributes to the formation of the experience of self-education, creative skills and the practical use of knowledge.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 73;-
dc.subjectмодульно-контрольне випереджальне навчанняuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectмодульний контрольuk_UA
dc.subjectрозумова діяльністьuk_UA
dc.subjectоцінювання знаньuk_UA
dc.subjectmodular control advanced learninguk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjectmodular controluk_UA
dc.subjectmental activityuk_UA
dc.subjectknowledge assessmentuk_UA
dc.titleТЕХНОЛОГІЯ МОДУЛЬНО-КОНТРОЛЬНОГО ВИПЕРЕДЖАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В САМОСТІЙНІЙ РОБОТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeTechnology of modular control advanced learningin the independent work of studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pipo_2021_73_15.pdfКорнієнко Л. Г.1 , Корнієнко О. Т.355,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.