Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8246
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Капустіна, О. І. | - |
dc.contributor.author | Kapustina, O. | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-02T08:47:34Z | - |
dc.date.available | 2024-07-02T08:47:34Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Капустіна О. І. Теоретичні засади підготовки майбутніх педагогів до роботи в сучасному інклюзивному середовищі / О. І. Капустіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 73. - С. 27-36. | - |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8246 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто теоретичні аспекти щодо підготовки майбутніх педагогів до роботи в сучасному інклюзивному середовищі. Зазначено, що держава приділяє значну увагу розвитку ідей інклюзії, а основні положення висвітлено в нормативних документах. Вирішення викликів інклюзивної освіти вимагає від педагогів розуміння значущості введення дітей з особливими освітніми потребами в звичайний освітній процес, наявності високого рівня фахової підготовки, бажання до самовдосконалення й саморозвитку, моральність та вихованість вчителя, вихователя. У статті представлено аналіз наукових джерел стосовно питання інклюзивної освіти, за підсумками якого було встановлено, що поняття «інклюзія» можна розуміти з однієї позиції як врахування самоцінності, багатогранності особистості дитини, її індивідуальності та особливості, а з іншої – «включення» дітей з особливими освітніми потребами у звичайний освітній процес заклади освіти. Також розглянуто основні підходи щодо інклюзивної освіти, зокрема: реалізація доступної освіти, позитивне сприйняття індивідуальних особливостей, активна участь в освітньому процесі, подолання перешкод та недоліків. Розглянуто провідні характеристики інклюзивної освіти. Висвітлено важливість упровадження поняття «діти з особливими освітніми потребами», що полягає в розумінні унікальності дітей, зміщення акцентів від недоліків, порушень на відповідальність соціуму за з’ясування і задоволення цих потреб. Автором підсумовано, що стан інклюзивної освіти в Україні відображає інноваційні процеси, що дозволяють навчатись усім, хто прагне. Цей процес позитивно впливає як і на освіту загалом, так і на кожного здобувача освіти, педагога зокрема, що сприяє гуманізації та демократизації. У результаті наукового пошуку встановлено, що основними вимогами до здійснення підготовки майбутнього педагога до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами є: уміння до самоаналізу та прагнення до роботи з усіма дітьми, врахування їх особливостей, реалізація індивідуального підходу; наявність знань про сучасні інноваційні технології та вміння їх застосовувати в роботі; здатність до саморозвитку; уміння взаємодіяти з батьками; наявність міцної системи цінностей та моральних переконань. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article considers the theoretical aspects of training future teachers in a modern inclusive environment. It is established that the state pays considerable attention to the development of ideas of inclusion, and the main provisions are highlighted in regulations. Addressing the challenges of inclusive education requires teachers to understand the importance of introducing children with special educational needs into the ordinary educational process, have a high level of vocational training, desire for selfimprovement and self-development, morality of a teacher, an educator. The article presents an analysis of scientific sources on inclusive education, which found that the concept of "inclusion" can be understood, on the one hand, as taking into account the self-worth, diversity of the child's personality, individuality and features, and, on the other hand, as "inclusion" of children with special needs into the regular educational process of education institutions. The main approaches to inclusive education are also | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | УІПА | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 73; | - |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | фахівець | uk_UA |
dc.subject | inclusive education | uk_UA |
dc.subject | children with special educational needs | uk_UA |
dc.subject | adaptation | uk_UA |
dc.subject | higher education | uk_UA |
dc.subject | specialist | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В СУЧАСНОМУ ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ | uk_UA |
dc.title.alternative | Theoretical fundamentals of training future teachers to work in the modern inclusive environment | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pipo_2021_73_5.pdf | Капустіна О. І. | 448,23 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.