Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8165
Назва: ЗМІНА РОЛІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА У ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
Автори: ТАНАЩУК, Катерина
БАЗИКА, Сергій
ЯМНЮК, Богдана
Ключові слова: штучний інтелект
зміни в освіті
розумні системи навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Упровадження штучного інтелекту в освітній процес ґрунтовно змінює традиційні парадигми навчання. У роботі розглянуто вплив штучного інтелекту на роботу науково-педагогічних працівників. Досліджено, як відбуватиметься адаптація до мінливого освітнього середовища й ефективне використання штучного інтелекту для підвищення результатів навчання здобувачів вищої освіти.
Опис: Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8165
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbForumSOIS-2024-278-280.pdf401,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.