Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8157
Назва: ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИЗАЙН Е-LEARNING ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ОСВІТНЬОЇ МОТИВАЦІЇ
Автори: ЛИТВИН, Ольга
Ключові слова: педагогічний дизайн
модель педагогічного дизайну
принципи педагогічного дизайну
мотивація
дистанційне навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Визначено суть педагогічного дизайну та проаналізовано його роль у формуванні й підвищенні мотивації здобувачів освіти до навчального процесу. Розкрито особливості умов, що дають змогу здобувачам освіти засвоїти обсяг знань, сформувати вміння створювати й реалізовувати нові знання. Розглянуто проблеми мотивації здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання та можливості їх розв’язання.
Опис: Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8157
ISBN: 978-617-558-080-6
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbForumSOIS-2024-251-253.pdf417,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.