Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8152
Title: | ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ КОЛЕДЖУ: ІНСТРУМЕНТИ, МЕТОДИКИ, ТЕХНОЛОГІЇ |
Authors: | ГУМЕННИЙ, Олександр |
Keywords: | інтелектуальний капітал стратегії цифрової освіти Smart-комплекси освітні технології розвиток критичного мислення збагачення знань освітні інновації |
Issue Date: | 2024 |
Abstract: | Зроблено акцент на стратегічному значенні інтелектуального капіталу для сучасних освітніх установ. Детально розглянуто методи і технології, спрямовані на здобуття знань і формування навичок здобувачів освіти, які є основою інтелектуального капіталу коледжу. Особливу увагу приділено впровадженню інноваційних освітніх інструментів, зокрема Smartкомплексів, що сприяють більш ефективному засвоєнню матеріалу та розвитку критичного мислення. Проаналізовано важливість індивідуалізації освітнього процесу через цифрові платформи для максимізації інтелектуального потенціалу кожного здобувача освіти. Наголошено на необхідності систематичного оцінювання впливу застосованих методик і технологій на рівень інтелектуального капіталу закладу освіти, що відкриває шляхи для подальшого розвитку та інновацій у сфері освіти. |
Description: | Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977 |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8152 |
ISBN: | 978-617-558-080-6 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-236-238.pdf | 442,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.