Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8150
Назва: СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ПРОФЕСІЙНОТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Автори: БОЖКО, Віктор
Ключові слова: структура компетентності
професійна освіта
дистанційне навчання
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Божко В. Структура професійної еомпетентності майбутнього викладача закладу професійно-технічної освіти в умовах дистанційного навчання / В. Божко // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2024) : збірник матеріалів (тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (Київ-Харків, 26-29 берез. 2024 р) / [за наук. ред. М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного ; упоряд. М. Л. Ростока] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. - Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. - Вип. 5. – С. 229-232.
Короткий огляд (реферат): З огляду на актуальність дистанційного навчання в сучасному освітньому середовищі набуває дедалі важливого значення дослідження структури професійної компетентності. Проаналізовано вплив дистанційної форми навчання на формування й розвиток ключових компетенцій у студентів. Зокрема, досліджено, які аспекти професійної компетентності є найбільш пріоритетними в умовах дистанційного навчання, які зміни у зв’язку з цим можуть виникати в структурі компетенцій та які стратегії навчання й оцінювання можуть бути найефективнішими для досягнення успіху в цьому контексті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8150
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbForumSOIS-2024-230-232.pdf449,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.