Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8142
Назва: | ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
Автори: | КОВАЛЕНКО, Світлана |
Ключові слова: | Нова українська школа інклюзивне навчання інклюзивні педагоги професійна підготовка професійна компетентність особливі освітні потреби |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Нова парадигма освіти в суспільній свідомості характеризується такими визначеннями, як «людиноцентризм» і «дитиноцентризм», що має забезпечувати підвищену увагу до дітей-інвалідів і дітей з особливими освітніми потребами. Одним із пріоритетних завдань Нової української школи (НУШ) є формування інклюзивного освітнього середовища. Головними виконавцями цього завдання мають стати інклюзивні педагоги. У матеріалі здійснено ретроспективний аналіз наукових статей українських ученихпедагогів за темою «Професійна підготовка вчителів інклюзивної освіти Нової української школи» |
Опис: | Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8142 |
ISBN: | 978-617-558-080-6 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-199-203.pdf | 472,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.