Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8142
Назва: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Автори: КОВАЛЕНКО, Світлана
Ключові слова: Нова українська школа
інклюзивне навчання
інклюзивні педагоги
професійна підготовка
професійна компетентність
особливі освітні потреби
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Нова парадигма освіти в суспільній свідомості характеризується такими визначеннями, як «людиноцентризм» і «дитиноцентризм», що має забезпечувати підвищену увагу до дітей-інвалідів і дітей з особливими освітніми потребами. Одним із пріоритетних завдань Нової української школи (НУШ) є формування інклюзивного освітнього середовища. Головними виконавцями цього завдання мають стати інклюзивні педагоги. У матеріалі здійснено ретроспективний аналіз наукових статей українських ученихпедагогів за темою «Професійна підготовка вчителів інклюзивної освіти Нової української школи»
Опис: Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8142
ISBN: 978-617-558-080-6
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbForumSOIS-2024-199-203.pdf472,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.